“Suara Padu Ni Sy Kenal..”-Ezad Lazim Terkejut Dengar Suara, Amir Masdi Nyanyi Lagu Imbau Kenangan ‘Exist’

Menerusi satu klip yang dikongsikan oleh peminat berkenanaa sebuah rancangan hiburan yang menjadi perhatian ramai apabila artis artis yang begitu profesional hadir utnuk menjadi penyanyi misteri daan menghiburkan para penonton di rancangan tersebut.

Karaoke Superstar ini menjadi hangat apabila para juri yang dijemput merupakan para artis yang digemari rami dan dihoskan oleh pengara terkemuka iaitu Paknil..

Mengikut klip tersebut, para juri perlu meneka gerangan suara yang menyanyikan lagu tersebut dan ini membuatkan ramai terkedu apabila pemilik suara tersebut mempunyai satu kotak suara yang unik dan senang siingati oleh para peminat.

Tekaan para artis sememangnya tepat dengan menyatakan bahawa gerangan tersebut merupakan Amir Masdi. Suara yang didengari itu juga mengejutkan Ezad Lazim yang menjadi juri jemputan ketika itu kerana Amir dapat menyanyikan lagu tersebut dengan begitu merdu dan mantap sekali.

Video:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Lagu yang dipilh untuk mempersembah pada ketika itu merupakan sebuah lagu ‘Masih Terserlah Ayumu’ yang dinyanyiakn oleh Ezad Lazim sendiri kerana lagu tersebut diselitkan dalam album ketiga kumpulan Exist dan penampilan pertama merupakan Ezad sendiri sebagai vokalis utama pada ketika itu.

Namun kemerduan suara Amir Masdi dikatakan begitu unik dan seperti dapat menandingi penyanyi asal yang turut terkejut kerana lagu tersebut dinanyikan dengan begitu baik sekali..

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: sinetronmalaya.com

Be the first to comment on "“Suara Padu Ni Sy Kenal..”-Ezad Lazim Terkejut Dengar Suara, Amir Masdi Nyanyi Lagu Imbau Kenangan ‘Exist’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*