Im ok InsyaAllah, baba loves you so much! – Rindu Sharnaaz Ahmad terhadap Jebat Jayden terub4t

Sebaik dibebaskan dengan jaminan polis hari ini atas d4kwaan memukvl dan menend4ng penghuni sebuah kondominium di Segambut, di sini, pelakon Sharnaaz Ahmad terus berjumpa dengan anaknya, Jebat Jayden bagi melepaskan rindu.

Sharnaaz ketika ditemui media di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Sentul, di sini, berkata, dia sangat merindui anak tunggalnya itu dan menyifatkan isu yang berlaku sebagai satu dugaan.

“Nak jumpa anak saya dulu. Rindu yang tiada penghujungnya. Tak apa, ini dugaan untuk saya tapi kebenaran akan terjawab. Insya-Allah,” katanya sambil menuju ke sebuah kereta di luar IPD berkenaan.

Kemudian, Sharnaaz memuat naik video di Instagram dia berpelukan dan mencivm Jebat berulang kali. Malah, Jebat juga seakan merindui bapanya apabila tidak melepaskan Sharnaaz dari pelvkan.

“Saya okey Insya-Allah. Baba sangat cintakan kamu,” tulisnya ringkas.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad ™ (@sharnaazahmad)

Dalam tempoh dua jam video terbabit sudah ditonton lebih 330,000 kali di Instagram dan dengan 803 komen netizen serta selebriti yang terus memberikan sokongan kepada pelakon itu.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://www.hmetro.com.my/

Be the first to comment on "Im ok InsyaAllah, baba loves you so much! – Rindu Sharnaaz Ahmad terhadap Jebat Jayden terub4t"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*