” Cantiknya nama baby ” – Elisya Sandha Ded4h Nama Anak Tarik Perhatian Netizen

Umum diketahui ramai, pelakon Elisya Sandha telah selamat melahirkan cahaya mata pertama pada hari sabtu tepat jam 8:40 pagi di salah satu pusat perubatan Kuala Lumpur.

Baru-baru ini juga, Elisya Sandha atau nama sebenarnya Nur Elisya Sandha Hassan juga turut mended4hkan bahawa nama cahaya mata pertamanya merupakan pilihan ibu mertuanya iaitu pelakon dan pengarah terkenal, Shiela Rusly.

Menerusi laman Instagram miliknya, satu perkongsian terkini dimuat naik oleh pelakon tersebut dan telah berjaya meraih perhatian dan tumpuan ramai.

Perkongsian tersebut juga telah memaparkan beberapa keping gambar antaranya gambar tangan milik Elisya, Uzair Haqimy dan anak mereka.

Dalam entri yang sama, pelakon cantik jelita ini juga tidak ketinggalan untuk menitipkan ucapan hari bapa buat suami tercinta yang baru sahaja bergelar seorang ayah.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nur Elisya (@elisyasandhaofficial)

” And our new chapter has begun 🥰

To my love , Bunga Elhaq i love you with all my heart, carried you for 9 months and now i will be carrying you in my arms forever

Happy Father’s Day suamiku @uzairhaqimy69 you’re such an inspiration to all the new dads! To more sleepless nights ” Tulisnya di ruangan kapsyen.

Berkongsi keterujaan mendapat anak buah baharu, pelakon Fasha Sandha mended4hkan nama anak perempuan adiknya, Elisya Sandha.

Menerusi perkongsian di Instagram, Fasha, 38, turut mengucapkan tahniah buat Elisya, suaminya, Uzair Haqimy serta ibu mentua adiknya iaitu penerbit dan pelakon, Sheila Rusly.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Fasha Sandha (@fashasandha)

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah meraih 31,624 tanda suka dan pelbagai reaksi komen daripada rakan artis dan peminat.

Untuk rekod, Elisya atau nama sebenarnya Nur Elisya Sandha, 22, mendirikan rumah tangga dengan Uzair Haqimy yang juga merupakan anak kepada pelakon Sheila Rusly pada 21 Ogos tahun lalu.

Komen netizen:

Sumber: Media Hiburan

Be the first to comment on "” Cantiknya nama baby ” – Elisya Sandha Ded4h Nama Anak Tarik Perhatian Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*