Kantoi reaksi wajah Afieq bila Fasha Sandha & Aidil ‘sweet’ buat ramai terhibur

Setiap kali berlakon, tentu kita dapat melihat beberapa klip video disebalik tabir lakonan para pelakon dimana ada babak yang lucu atau tidak menjadi yang akhirnya mengundang tawa buat peminat.

Walau bagaimanapun, perkongsian Fasha Sandha mengenai satu klip video disebalik tabir disaat dirinya membelek rakaman video drama terbaharunya lakonan bersama suami, Aidil Aziz dan penyanyi dan pelakon baharu, Afieq Shazwan bertukar menjadi lucu.

Ini kerana, dalam pada Fasha Sandha dan Aidil Aziz sedang sweet, kantoi pula wajah Afieq Shazwan yang kelihatannya seperti ‘sedih’ lalu membuatkan pelakon jelita itu mendoakan agar dia bertemu suri hatinya pula.

@nurfashasandha Belek2 balik video Behind the scene drama terbaru kami , baru tersedar…. Haihhh kesiannya hero comel #rampascintaku semoga cepat bertemu suri hati mu ❤️ kepada gadis2 single yang baik hati, dm afieq k @afieqshazwan ♬ Cinta Sampai Mati – Raffa Affar

Reaksi wajah Afieq Shazwan itu membuatkan ramai hadir di video perkongsian Fasha Sandha yang dalam pada terhibur turut mendoakan jodoh buatnya.

Fasha

Perkongsian Fasha Sandha dengan kapsyen, “Belek belek balik video behind the scene drama terbaru kami, baru tersedar… haihhh kesiannya hero comel rampascintaku. Semoga cepat bertemu suri hati mu. Kepada gadis gadis single yang baik hati, dm Afieq ok,” itu bagaimanapun membuatkan ruangan komen dihujani dengan pelbagai reaksi oleh warganet.

“Alahai muka kiut, moga adik Afiq dapat makwe…”

Fasha

“Hahaha alahh sian pulak yang buat muka tu”

IMG_20220619_185106

“Buat muka cute pulak”

Fasha

“Muka Afieq tak boleh blah la haha”

IMG_20220619_185128

Tunggu dulu, anda tentu juga tidak mahu ketinggalan untuk mengetahui kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

Sumber:HCL

Be the first to comment on "Kantoi reaksi wajah Afieq bila Fasha Sandha & Aidil ‘sweet’ buat ramai terhibur"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*