“Benda dah live”- Hos tersalah sebut, Mamat tak bagi peluang cuit hati warganet

MamatGotNoChill merupakan salah satu akaun TikTok yang begitu popular buat pengguna di Malaysia. Pemilik akaun tersebut iaitu Mamat atau nama sebenarnya Firdaus Nahar nampaknya semakin mempunyai ramai peminat malah selebriti terkenal juga ramai mengenalinya.

Manakan tidak, sikap selamba Mamat yang menegur sesiapa sahaja yang mengubah video trend membuatkan selebriti juga terhibur dengan content dilakukannya di aplikasi popular tersebut.

Selain dapat melihat videonya bersama selebriti, Mamat kelihatannya viral sekali lagi berikutan sikap selambanya itu dalam satu rancangan.

Mamat

Menerusi rakaman video yang tular ini memaparkan kemunculan Mamat di satu rancangan yang disambut meriah oleh dua orang hos yang mana dalam pada masa sama, Mamat menghiburkan ramai selepas membuka mulutnya.

Ini kerana, hos rancangan tersebut didengar tersalah sebut nama akaun MamatGotNoChill dibahagian hujung menyebabkan Mamat terus buka mulut seperti biasa menegur jika ada kesalahan.

@apit_first00 Chilli 😂 @mamatgotnochill #fyp #xyzbca #fypシ #foryou #foryoupage #mamatgotnochill #astrogempak #foryoupage #fypシ゚viral #fypmalaysia ♬ bunyi asal – apit_first

Sikap selambanya ini bagaimanapun viral di media sosial lalu menghiburkan ribuan warganet selepas rakamannya itu turut tular sejak kelmarin.

“Tak rehearsal eh”

Mamat

“Nak buat macam mana benda dah jadi, view bukan main banyak”

IMG_20220615_091105

“Benda pun dah sebut, live pun dah on… yang tengok pun dah ramai”

IMG_20220615_091118

“Dia tak bagi peluang langsung”

Mamat

Tunggu dulu, anda tentu juga tidak mahu ketinggalan untuk mengetahui kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

Sumber:HCL

Be the first to comment on "“Benda dah live”- Hos tersalah sebut, Mamat tak bagi peluang cuit hati warganet"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*