“Super Talented, MasyaAllah…,” – Umie Aida Berzanji, Erma Fatima Palu Kompang, Netizen Kagum Lihat Kebolehan Dua Beradik

Perkongsian terkini pelakon popular, Umie Aida di laman Instagram nyata telah mencvri perhatian ramai pihak.

Menerusi video yang dikongsikan itu, Umie dilihat sedang mengetuai bacaan qasidah sambil diiringi paluan kompang daripada kakaknya yang juga merupakan pelakon dan pengarah terkenal, Erma Fatima.

Menurut Umie, sesiapa sahaja yang berminat untuk menjemputnya ke majlis berzanji, boleh sahaja menghubunginya pada bila-bila masa.

“Sesiapa yang nak panggil kami qasidah boleh dm tepi. So far jadual penuh bulan 7,” katanya.
Menerusi posting yang sama, pelakon filem Embun ini juga turut berkongsi video ketika menghadiri beberapa majlis berzanji yang lain.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by umie aida (@umieaida9)

Melihat di ruangan, rata-rata netizen dan rakan-rakan artis menzahirkan rasa kagum dengan usaha Umie untuk terus menanam rasa cinta terhadap Rasulullah SAW.

Terdahulu, Umie dilihat aktif manjalan aktiviti-aktiviti majlis ilmu dan maulid menerusi persatuannya yang dikenali sebagai Musollah Aisya.

Sehingga kini, video yang dikongsikan itu telah pun meraih lebih 5,000 tanda suka.

Komen netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: MH

Be the first to comment on "“Super Talented, MasyaAllah…,” – Umie Aida Berzanji, Erma Fatima Palu Kompang, Netizen Kagum Lihat Kebolehan Dua Beradik"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*