Gandingan suara Janna Nick & Meerqeen tular, “Samalah pulak muka diorang”

Sebut sahaja nama pelakon, Meerqeen tentu ramai yang tahu perkembangan terbaharu Hero Remaja yang semakin terkenal sejak akhir-akhir ini apabila membintangi drama trending, Melur Untuk Firdaus sebagai hero.

Penangan wataknya itu membuatkan Meerqeen sentiasa menjadi perhatian ramai peminatnya di media sosial dan akhir-akhir ini juga video dirinya menyanyi semakin tular.

Namun begitu, kali ini Meerqeen tidak sendiri malah kelihatan Janna Nick turut bersama menyanyi sebuah lagu popular dan mencetuskan kedua-dua pelakon terkenal ini menjadi perhatian ribuan warganet meskipun beberapa jam dikongsikan.

Dalam pada itu, suara bersahaja Janna Nick juga menjadi bualan ramai diruangan komen dengan menerima reaksi-reaksi positif netizen yang memuji suaranya dalam menyanyikan lagu seperti ini.

Dalam pada mendengarkan Meerqeen dan Janna Nick menyanyi bersama, wajah kedua-dua pelakon ini turut mencuri tumpuan warganet apabila dikatakan mempunyai iras.

@mufthebest #meluruntukfirdaus #fyp #meerqeen ♬ suara asli – firrr

Ruangan komen di perkongsian tersebut bagaimanapun dilihat mencetuskan ramai hadir untuk meninggalkan pelbagai komen selepas video mereka itu tular di aplikasi popular tersebut.

“Nampak sesuai pulak diorang ni”

Janna Nick

“Serasi pulak… Kalau berlakon berdua ni dah macam Korean drama”

Janna NickIMG_20220614_075925

“Macam sama je muka diorang ni”

Janna Nick

“Sweet sangat, sepadan lah muka hampir sama”

IMG_20220614_080008IMG_20220614_080021

Tunggu dulu, anda tentu juga tidak mahu ketinggalan untuk mengetahui kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

Sumber:HCL

Be the first to comment on "Gandingan suara Janna Nick & Meerqeen tular, “Samalah pulak muka diorang”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*