[VIDEO] Ustaz Kazim Elias Buang Make Up di Meletop, Ded4h S4kit Sebenar

Sebelum ini, pendakwah terkenal Datuk Mohd Kazim Elias mended4hkan beliau mend3rita peny4kit mist3ri di bahagian tangan, yang mengundang kembimbangan ramai.

Dalam perkongsian tersebut, Kazim menunjukkan terdapat kesan p4rut warna kehit4man di tangan kirinya.

Pada perkongsian sama Kazim merayu mana-mana pihak yang mampu mengubati peny4kit tersebut kerana sudah tidak tahan menanggung d3rita.

Semalam di rancangan Meletop, Ustaz Kazim Ustaz Kazim Elias berkongsi pengalaman beliau dis1hir dan menceritakan tentang peny4kit mist3ri yang dihadapinya sejak 1997.

Ustaz Kazim juga menanggalkan makeupnya untuk tunjuk kes4n peny4kit misteri tersebut.

Rakaman semula rancangan tersebut dimuat naik semula menerusi Youtube Meletop.

Video:

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah menerima 6.6k tontonan, 558 tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata mendoakan supaya Ustaz Kazim Elias cepat sembuh.

Sebelum ini, gara-gara menulis satu komen di status Facebook Datuk Mohd Kazim Elias, pelakon Aeril Zafrel menerima kec4man netizen kerana dianggap tidak mempercayai perkongsian pendakwah bebas tersebut.

Menerusi ruangan komen di Facebook, Aeril mahu mendapatkan kepastian tentang peny4kit mist3ri dialami Kazim memandangkan perkongsian pendakwah berkenaan tidak jelas.

Komen netizen: 

 

Sumber: Youtube Meletop

Be the first to comment on "[VIDEO] Ustaz Kazim Elias Buang Make Up di Meletop, Ded4h S4kit Sebenar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*