[VIDEO] Sampai Fikir Nak Pot0ng Perut! Janna Nick Sed1h Dipanggil Gemuk & Miliki Paha Besar

Penyanyi,pelakon, dan pengacara Janna Nick tampil mendedhkan bahawa dia pernah terfikir untuk menjalani pembed4han bari4trik selepas dirinya pernah digelar gemuk dan memiliki paha yang besar.

Janna Sed1h

Menerusi hantaran di Instagram, Janna dilihat memuatnaik video dirinya yang sedang memulakan sesi latihan di sebuah gimnasium. Janna kemudian berkongsi bahawa dia berasa sed1h apabila digelar gemuk dan memiliki peha yang besar.

“Harini aku berasa sed1h. Selama ni aku tak peduli. Bila orang cakap aku gemuk, paha aku besar. Tapi, this time around. Aku betul-betul terasa.”Janna Nick

Mahu Buktikan Boleh Kurus

Janna bagaimanapun mahu buktikan yang dia boleh menurunkan berat badan biarpun ada pihak yang cuba menyakitkan hatinya dengan krit1kan.

“Sampai fikir nak potong perut lah. Bodoh kan? Tapi takpe la. Aku akan buktikan aku boleh kurus. Biarlah orang nak sakitkan hati aku. Yang penting aku Tak s4kitkan hati orang lain.”

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Janna Nick (@jannanick)

“Stop B0dy Sh4ming Orang Lain”

Pelantun lagu Gatal ini turut memesan kepada pengikutnya di media sosial agar berhenti melakukan b0dy sh4ming terhadap orang lain.

“Aku harap korang yang tengok video aku Tolong ST0P B0DY SH4MING orang lain. It’s not cool!”-Janna Nick

Netizen & Rakan Selebriti Beri Semangat

Di ruangan komen, rata-rata netizen dan rakan selebriti memberikan sokongan kepada Janna agar tidak cepat putus asa dan tidak mengambil peduli akan kata-kata negatif di media sosial.

“I love you the way you are!! U made me tear. This is really a message and thank you for motivating me too. You girl!!”-Jasper Supayah

“Let’s go adikku! We can do this. P/S Raf pun kena body-shaming lately  😂”-Raf Yaakob

“Sabar Janna. Jangan hiraukan apa yang orang kata. Now kata Janna gemuk. Esok-esok dah kurus diorang kata jugak. Gemuk atau kurus itu tidak penting. Yang penting Janna sentiasa sihat.”

“Jangan sedih. Still cantik bahagia itu cara kita bukan sebab orang. Tapi u tetap cantik sedap mata memandang. Kurus sangat pun tak cantik.”

Sekadar info, Murai MY sebelum ini melaporkan Janna Nick pernah berkongsi perancangannya untuk membina sebuah pusat tahfiz di Kampung Bukit Kechil, Kedah. Tambahnya lagi, pusat tahfiz yang diberi nama Kompleks Tahfiz & Anak Yatim Nurul Janna itu menelan kos kira-kira RM6 juta.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! TTK

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber:Murai.my

Be the first to comment on "[VIDEO] Sampai Fikir Nak Pot0ng Perut! Janna Nick Sed1h Dipanggil Gemuk & Miliki Paha Besar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*