“Tak kisah ko̞ nak..”- Gara2 Hal Ini Ayu Puteh Tampil Bersuara

Penerbit Pencil Pictures And Records, Datuk Normashayu Puteh atau lebih dikenali sebagai Ayu Puteh tampil bersuara terhadap sika.p segelintir artis popular di Insta Stories-nya.

Tegur Sikap Pengurus ‘Kaut Semua Job

Menerusi Insta Stories, Ayu dilihat memuatnaik tangkap layar hantaran seorang pengarah filem, Eyra Rahman yang berpendapat kini sudah tiada makna jika “lock” artis awal lebih-lebih lagi jika artis itu di bawah naungan seorang pengurus.

“Zaman sekarang lock artis awal ke dah takde maknanya. Lagi-lagi artis yang di bawah naungan ada manager. Sebab dia kaut je semua job las-last yang pening balik tu orang production. Tak kisah ko nak pulun berapa job sekalipun tapi ko kena ingat bukan mu.lut ko je nak makan. Orang bela.kang tabir ni lagi memerlukan.”-Eyra Rahman

“Manager Pun Har*m Jad*h!!”

via Instagram Ayu Puteh

Ayu juga memberikan pendapatnya bahawa artis popular tidak semestinya menjamin produk yang bagus serta meny.elar sik.ap penguru.s yang meng.uruskan artis di bawah naungan mereka yang dikatakan tamak ha.lo.ba dalam memilih tawaran berlakon.

“Artis popular pun belum tentu menjamin produk yang bagus!! Manager pun har*m jad*h. Ta.mak hal.oba. Artis pun kadang main drama kon.on tak tau apa. Sebab manager yang urus!”-Ayu Puteh

via Instagram Ayu Puteh

Sebelum ini, Murai MY mela.por.kan Ayu Puteh pernah mendedahkan perangan seorang pendatang baru yang rasa hebat dan bangga kerana berani be.rsu.ara kepadanya. Ayu turut mendoakan agar artis tersebut dirahmati  dan Tuhan memberikan apa yang pelakon baru itu inginkan dalam hidupnya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber: https://murai.my/

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "“Tak kisah ko̞ nak..”- Gara2 Hal Ini Ayu Puteh Tampil Bersuara"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*