“Keluaq ikut tingkap… Dagu teteppppppppp,”- Shaheizy Sam & Syatilla Melvin Kongsi Wajah Anak Ketiga, Pilih Nama Salama Samheizy

SELEPAS dua hari dilahirkan, pelakon Shaheizy Sam berkongsi wajah dan nama anak ketiganya menerusi satu hantaran di media sosial miliknya pada Rabu.

Bayi perempuan seberat 3.05 kilogram yang dilahirkan isterinya Syatilla Melvin secara pembedahan itu diberi nama Salama Samheizy.

Perkongsian tersebut telah dibuat oleh kedua-duanya menerusi akaun Instagram masing-masing serta turut mengumumkan nama anak mereka iaitu Salama Samheizy.

 

“Assalamualaikum… Salama Samheizy Binti Shaheizy Sam di sini.

“Jadilah yang terbaik wahai duniaku, aku akan menjadi sahabat terbaikmu,” tulis Sam.

Jadilah yang terbaik wahai duniaku, aku akan menjadi sahabat terbaikmu

SHAHIEZY SAM

PELAKON

Melalui instagram Syatilla pula,

“Salam semua… mempersembahkan hasil menuai kami yang ke-3. SALAMA SAMHEIZY BT SHAHEIZY SAM 3.05kg.

“Keluaq ikut tingkap… Dagu teteppppppppp,” ujarnya Syatilla.

 

Syatilla selamat melahirkan bayi perempuan tersebut kira-kira pukul 11 pagi Isnin di sebuah pusat perubatan di Kuala Lumpur.

Dalam pada itu, Sam turut memberitahu Syatilla akan menjalani proses berpantang di Melaka bersama ibunya iaitu pelakon Khaty Fauziah yang kini menetap di sana.

Sam dan Syatilla bersama dua anak mereka.

Untuk rekod, Sam dan Syatilla mendirikan rumah tangga pada 8 Februari 2016 dan turut dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu Syeriv Samheizy, 5, dan Sarima Samhiezy, 2.

Sumber:mStar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Untuk Komen Dan Share Banyak² Ya.. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Be the first to comment on "“Keluaq ikut tingkap… Dagu teteppppppppp,”- Shaheizy Sam & Syatilla Melvin Kongsi Wajah Anak Ketiga, Pilih Nama Salama Samheizy"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*