[VIDEO] Datuk Aliff Syukri Seb4k Bila Lawat Rumah Flat Sebelum Usahawan Berjaya

Usahawan terkenal, Datuk Seri Aliff Syukri  tidak dapat menyembunyikan perasaan sedihnya saat melawat rumah flat yang pernah didiaminya satu ketika dahulu sebelum dia bergelar usahawan berjaya.

Menurut Aliff, rumah yang terletak di Seksyen 20 Shah Alam itu mempunyai 1001 kenangan indah yang tidak mungkin dapat dilupakannya.

“Hati jangan men4ngis, kenangan hidup yang tak dilupakan aku anak yg dilahirkan di Felda Kecau, Pahang.. abahku pengawal kesalamatan dan berniaga nasi lemak lebih 30tahun..inilah universiti saya..

“Di rumah flat ini saya duduk di sini. membesar tinggal dgn arw4h abah saya…hari-hari saya berniaga,tolong abah saya niaga dan saya mmg suka tanam pokok dari dulu utk dijadikan belanja sekolh.

“Satu flat kenal syukri yg nakal tak duduk diam…hari ni saya imbau kenangan kebetulan lalu di seksyen 20..tak sangka ada lagi jiran2 yg masih mengenali sy….rasa jauh bila teringat kenangan zaman dulu.. terima kasih kenangan yang sukar itu mengajar aku menjadi menghargai masa depan kini..

“Siapa kenal sy masa sy duduk sini sila komen di bawah sy nak jumpa.. rindu member lama2. Inyallah sy beri bantuan zakat d block ini..sabarya,” tulis Datuk Seri Aliff di ruangan kapsyen.

Kisah tersebut dikongsikan oleh Datuk Seri Aliff menerusi sebuah video yang dimuat naik di laman Instagram.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Aliff syukri kamarzaman (@aliffsyukriterlajaklaris)

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 127k tontonan, 8.1k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata turut tersentuh melihat perkongsian tersebut selain turut melu4hkan rasa bangga dengan kejayaan yang telah dikecapi Datuk Seri Aliff sehingga ke hari ini.

Untuk makluman, Datuk Seri Aliff dan Datin Shahida mendirikan rumah tangga pada Ogos 2007 dan dikurniakan lima orang cahaya mata iaitu Ammar Ahyyan, Qadejah El Zahra, Ibraheem Adham, Yusoff Al Qardawy dan Raudhah Arshiyah.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: instagram aliffsyukriterlajaklaris

Be the first to comment on "[VIDEO] Datuk Aliff Syukri Seb4k Bila Lawat Rumah Flat Sebelum Usahawan Berjaya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*