“Del Piero, Totti, Valentino Rossi…,” – [VIDEO] Ucapan Hairul Azreen dalam ‘bahasa Itali’ cvri perhatian ramai

Umum sedia mengenali pelakon berbadan sado bernama Hairul Azreen ini. Namanya cukup sinonim dengan lakonan dalam filem aksi. Anak jati Kuala Lumpur ini memulakan karier lakonannya sebagai stunt man sebelum terus mengorak langkah dan menjadi hero filem.

Menonton lakonan aksinya memang mampu meningkat adrenalin penonton. Antara filem lakonan aksi dari Hairul Azreen adalah Paskal, Polis Evo, Operasi X dan banyak lagi. Selain dari filem dengan karakter perwira, Hairul Azreen juga pernah membintangi drama dan telefilem sebagai watak yang lain.

Baru-baru ini, suami kepada Hanis Zalikha ini sekali lagi menjadi tumpuan ramai, apabila satu video yang dimuat naik di laman instagram miliknya tular di media sosial. 

Menerusi video tersebut, dapat dilihat Hairul menghadiri satu majlis dan dijembut untuk berucap di pentas. Apa yang mencvri perhatian ialah ucapan yang disampaikan, sehingga mendapat tepukan yang gemuruh.

Video:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by HAIRUL AZREEN IDRIS (@hairulazreen)

Ketika artikel ini ditulis, perkongsia tersebut telah mendapat 131.5k tontonan, 16.1k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat Hairul Azreen.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: instagram harulazreen

Be the first to comment on "“Del Piero, Totti, Valentino Rossi…,” – [VIDEO] Ucapan Hairul Azreen dalam ‘bahasa Itali’ cvri perhatian ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*