“Dia Suka Main Game..”- Wawa Zainal Terg4gap Nak Cakap ‘Omputih’ Dengan Anak Tanya Punca Selalu Hilang

Menerusi satu klip yang dikongsikan oleh selebriti dan usahawan terkenal iaitu Wawa Zainal yang dikatakan salah seorang selebriti yang memiliki wajah yang cantik dan merupakan seorang ibu yang mithali kerana dapat menjadi seorang yang bekerjaya dan mampu menjaga anak yang ramai pada usia yang muda.

Wawa Zainal dan Aeril Zafril yang diijabkabul beberapa tahun lalu dan kini mempunyai seramai 4 orang cahaya mata dan menjadi perhatian ramai kerana anak anak mereka mewarisi kecantikan dan kekacakan dari ibu bapa mereka.

Namun ramai mempersoalkan beliau akan anak sulung mereka iaitu Attar yang jarang dikongsikan kepada semua. Wawa Zainal yang jemu dengan pertanyaan tersebut meminta anak sulung beliau memberi kenyataan namun lain yang menjadi perhatian netizen.

Difahamkan, melalui klip tersebut, Wawa Zainal memyatakan persoalan dari pihak netizen kepada anak teruna beliau mengenai kehilangan anak kesayangan beliau di media sosial.

Video:

@bywawazainal Reply to @hanieyhamidir ♬ original sound – Wawa Cosmetics & Scarves

Namun apa ynag menarik perhatian netizen adalah ketika Wawa cuba menyampaikan persoalan tersebut, beliau cuba berkomunikasi dengan Attar dengan bahasa yang selalu digunakan oleh anak beliau iaitu Bahasa Inggeris.

Beliau yang berusaha untuk menyampaikan soalan tersebut kepada Attar menghiburkan para peminat dan anak beliau memhami dan memberi penjelasan kepada semua peminat ibu beliau.

Komen netizen:

Kefasihan Attar dalam berbbahsa Inggeris tidak boleh disangkal lagi kerana beliau diberi ilmu dan didikan yang cukup dari ibu bapa mereka. Attar yang kini semakin membesar dan jarang ditayangkan di sosial media kerana beliau lebih suka habiskan waktu lapang beliau dengan belajar dan bermain permainan di telefon pintar.

Beliau juga pernah dikatakan waktu harian beliau selalunya dihabiskan di sekolah sahaja dan itu lah salah satu punca gamabr beliau jarang ditayangkan di sosial media. Semoga Attar dapat menjadi anak yang soleh dan dapat membantu adik adik yang lain supaya dapat menjadi anak anak yang baik..

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: sinetronmalaya

Be the first to comment on "“Dia Suka Main Game..”- Wawa Zainal Terg4gap Nak Cakap ‘Omputih’ Dengan Anak Tanya Punca Selalu Hilang"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*