“Serᾰm, ni petanda tk baik ni..”- Bell Ngasri Bimbᾰng Bwa Wtk Barkoba. Skali Komen Nad zainal Tarik Perhatian

Pelakon Bell Ngasri mengakui gus4r apabila dia sering dijadikan sebagai ‘ikon’ tidak berpuasa setiap kali menjelangnya bulan Ramadan.

Sungguhpun hal itu dicetuskan oleh watak Bark0ba yang dijayakannya, namun ujar Bell dia ris4u jika tanggapan dan gelaran itu kekal sehingga bila-bila.

“Ketika saya terima offer melakonkan watak Bark0ba, tak sangka pula akan melarat hingga orang jadikan saya ikon tidak berpuasa. Masa tu fikir janji ada kerja dan bayaran berbaloi.

“Begitupun setiap kali tiba bulan Ramadan, mesti akan ada orang jadikan wajah saya sebagai gambaran individu tidak berpuasa dan hal ini sudah tentu memberikan kerisauan kepada saya,” katanya kepada Gempak.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bell Ngasri (@bellngasriofficial)

Bark0ba merupakan watak lakonan Bell dalam tiga telefilem arahan Allahyarham Mamat Khalid berjudul 16 Puasa, 17 Puasa dan 19 Puasa yang juga merupakan karya terakhir arw4h sebelum menghembuskan n4fas terakhir, Oktober tahun lalu.

Bell memberitahu, sungguhpun gelaran berkenaan memberi impak pada em0si, termasuk anak-anaknya turut dipers3nda oleh rakan-rakan sebaya, namun Bell bersedia untuk menjayakan watak tersebut jika diperlukan.

“Arw4h pernah beritahu yang dia bermimpi telefilem ini akan berlanjutan hingga 20 Puasa. Namun, 19 Puasa tidak terbit disebabkan arw4h ada projek lain iaitu filem Kampung Pisang Berbuah Dua Kali.

“Katakanlah jika ada sambungan nanti, saya okay sahaja nak bawa watak tersebut. Saya yakin yang isteri atau anak arw4h sedia maklum mengenai jalan ceritanya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bell Ngasri (@bellngasriofficial)

“Jika ditanya, saya sendiri tidak mempunyai masaalah untuk berlakon di bawah arahan anak arwah iaitu Mohd Khalid Amen kerana hasil kerjanya tak banyak beza dengan arw4h.

“Lagipun dia ada pengalaman bekerja bersama kami sebelum ini. Jadi saya sudah memahami cara dia bekerja,” ujar Bell lagi.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: Gempak

Be the first to comment on "“Serᾰm, ni petanda tk baik ni..”- Bell Ngasri Bimbᾰng Bwa Wtk Barkoba. Skali Komen Nad zainal Tarik Perhatian"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*