“Serak2…”- Amy Search hulur ‘mic’ dekat Shuk, suara kejutkan netizen

Rasanya rancangan I Can See Your Voice Malaysia antara yang begitu mendapat perhatian buat penonton di TV3 apabila memaparkan tetamu undangan selebriti perlu meneka antara penyanyi sebenar mahupun penyamar.

Rancangan versi Malaysia ini juga tak kurang hebatnya sehingga beberapa musim telah ditayangkan masih sahaja hangat mendapat perhatian penonton di kaca televisyen.

Walau bagaimanapun, sejak kebelakangan ini nyanyian selebriti jemputan iaitu penyanyi rock popular, Amy Search yang difahamkan muncul di musim keempat I Can See Your Voice Malaysia dilihat kembali tular.

Shuk

Menerusi perkongsian salah seorang pengguna aplikasi TikTok mencetuskan nyanyian Amy Search yang mendendangkan lagu popularnya berjudul Isabella masuk keruangan fyp atau for your page di TikTok dengan berjaya mengumpul hampir 800,000 tontonan.

Ini kerana dalam pada Amy Search menyanyi, sempat juga dia menghulurkan mic terhadap beberapa juri yang terlibat namun apabila tiba giliran Shuk Sahar, suara dirinya itu mengejutkan pendengar.

Suara Shuk Sahar bagaimanapun turut dihujani dengan bermacam-macam respon positif warganet yang memuji suaranya yang kedengaran serak-serak basah.

“Shuk dengan Alif masuk note betul”

Shuk

“Semua cakap Shuk sedap, sebab suara Shuk ni jenis…”

IMG_20220319_200645IMG_20220319_200710

“Wuish asal rasa sedap lak suara Shuk hahaha”

IMG_20220319_200724Tunggu dulu, anda tentu juga tidak mahu ketinggalan untuk mengetahui kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

Sumber:HCL

Be the first to comment on "“Serak2…”- Amy Search hulur ‘mic’ dekat Shuk, suara kejutkan netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*