Persis Adeg4n Filem Dewasa, Zul Ariffin Tayang Babak ‘P4nas’ Dalam Drama Melayu

Sejak semalam, nama Zul Ariffin trending berikutan satu video yang dimuat naik ke Instagram bagi mempromosikan drama lakonannya yang akan tayang pada Ramadan nanti.

S0ft p0rn Malaysia?

Mana tidaknya, babak tersebut did4kwa menyerupai adegan dalam filem p0rn0 memandangkan Zul dan seorang lagi pelakon wanita sedang bermesraan dalam keadaan yang agak mengga1rahkan.

Nama pengarah drama trending

Adegan berkenaan juga telah mendapat kritikan ramai dan merasakan apa yang dikongsikan pelakon macho itu agak keterlaluan.

Selain namanya yang diserang, pengarah drama Perempuan Itu, Erma Fatima turut menjadi sasaran ntizen sehingga namanya juga trending di laman Twitter.

Pelakon Muslim, tayang bulan puasa. Gag4l!

Tak hanya itu, mereka juga sempat bertanyakan apa motif drama tersebut memaparkan babak sebegitu dan lebih ‘par4h’ lagi ia bakal ditayangkan pada bulan Ramadan nanti.

Ramai yang merasakan tindakan tersebut sangat tidak patut memandangkan ketika itu bulan yang sangat mulia buat umat Islam dan pelakon-pelakonnya juga majoriti adalah Muslim.

Saja tar1k perhatian orang lah tu

Namun, apa yang membuatkan ntizen b1nggung adalah tindakan Zul sendiri yang memuat naik Insta Story seakan sengaja memuat naik video babak dalam drama tersebut bagi menarik perhatian ramai supaya memberikan tumpuan kepada drama yang bakal bersiaran  tak lama lagi.

Gel1nya! Masa berlakon tak rasa apa2 ke?

Beberapa komen diruangan Instagram pelakon tersebut juga menzahirkan rasa tidak setuju dengan babak-babak yang dipaparkan dalam drama berkenaan dan merasakan tindakan Zul serta aktres wanita terbabit  seperti itu sangat mel4mpau.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page 

Sumber: Instagram Zul AriffinTwitter

Be the first to comment on "Persis Adeg4n Filem Dewasa, Zul Ariffin Tayang Babak ‘P4nas’ Dalam Drama Melayu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*