[Vide0] “Bird Seorang Yang Pemalu, Tak Biasa Tempat Ramai Orang..” – Kawan Baik Tangmo Tidak Mahu Bird Rasa Terpinggir

Pemergian aktor terkenal Thailand pastinya meninggalkan kesan bukan sahaja pada kekasihnya namun juga pada kawan-kawan baik mendlang.

Kalau sebelum ini, rakan-rakannya itu ingin menuntut keadilan buat mendlang yang dikatakan pergi secara tragls, namun kali ini mereka sekali lagi menjadi perhatian.

Kekasih tk kena pinggir dengan kawan mendlang.

Lebih-lebih lagi sikap kawan baiknya terhadap kekasih mendlang Tangmo iaitu Bird yang dikatakan tldak terlalu biasa dengan wartawan.

Menerusi video yang tular di TlkTok, difahamkan rakan-rakan baik mendlang sempat mengambil gambar bersama-sama Bird yang agak pemalu.

Bkan itu sahaja, sikap Mo Amena yang merupakan rakan terdekat mendlang turut sentiasa menjaga Bird agar tldak diserbv dengan wartawan selain memastikan keadaan ment4lnya dalam keadaan yang baik.

Dalam video yang tular dapat dilihat Mo Amena menarik tangan Bird bagi memastikan lelaki berkenaan tldak rasa terpinggir dalam upacara pemak4man mendlang.

Video:

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet nnengakui bahawa dia Iebih simpati terhadap kekasih mendlang memandangkan terlihat ikhlas dan tutus menyayangi Tangmo. Dia betul-betul jaga Bird.

Bird adalah individu penting yang menguruskan majlis pemkaman dan memperingati Tangmo bersama rakan baik mendlang, Amena.

Difahamkan, cincin itu sepatutnya diberikan kepada Tangmo sebagai tanda perkahwinan mereka. Kata Bird, cincin itu adalah pilihan Tangmo sendiri dan dia melunaskan dengan pergi menempah tanpa memberitahu kekasihnya.

Komen Netizen:

Namun, Tangmo tldak berkesempatan untuk melihat dan memakai di jari manisnya. Bird meletakkan cincin itu bersama belon di ruang yang dihiasi bingkai foto aktres tersebut.

Mo, aku berikan padamu, jom kita bernikah.

Bird juga bercadang untuk meminta bantuan pak4r forensik untuk menyarungkan cincin itu di jari Tangmo. Tetapi, jika tidak dibenarkan, dia akan menyimpan cincin tersebut.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: https:// Sinar Viral Network

Be the first to comment on "[Vide0] “Bird Seorang Yang Pemalu, Tak Biasa Tempat Ramai Orang..” – Kawan Baik Tangmo Tidak Mahu Bird Rasa Terpinggir"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*