“Bagusnya humble betul,” – Dilihat pegang perut, Uqasha Senrose & Kamal Adli raih perhatian

Sebut sahaja nama pasangan Kamal Adli dan Uqasha Senrose, ramai peminat begitu bahagia melihatkan pasangan sama cantik, sama padan ini. Untuk makluman, mereka telah selamat disatukan sebagai suami dan isteri pada November tahun lalu.

Selain itu, perkara yang membuatkan warganet meminati pasangan berkenaan adalah sikap humble Kamal Adli dan Uqasha Senrose terhadap peminat, yang membuatkan mereka selalu mendapat perhatian umum.

Baru-baru ini menerusi satu video tular yang dimuat naik di Tiktok Ahmelow, Kamal Adli dan Uqasha Senrose sekali lagi mencvri perhatian ramai apabila dilihat secara sempoi bersama-sama pergi ke sebuah pasar, dan cukup mesra berinteraksi dengan peminat ketika ditegur.

Namun begitu, apa yang menarik perhatian juga Uqasha Senrose dilihat peminat seperti memegang perutnya sekali gus membuatkan ada yang meninggalkan kata tahniah selepas did4kwa hamil.

Video:

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut menarik perhatian netizen sehingga ia mendapat 389.4k tontonan, 20.5k tanda suka, dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata memuji sikap humble mereka.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: tiktok Ahmelow

Be the first to comment on "“Bagusnya humble betul,” – Dilihat pegang perut, Uqasha Senrose & Kamal Adli raih perhatian"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*