[VIDEO]“Nak Dengaq Lagi”-Syok Dengar Mawar Dan Suami Cakap Thai

Pelakon jelita Mawar Rashid ini sememangnya memiliki riak wajah manis dan senang dilihat. Selain berlakon, Mawar Rashid juga adalah usahawan dan bersuamikan adik kepada Fazley Yaakob iaitu Raf Yaakob.

Malah umum sedia tahu Mawar Rashid berdarah kacukan Melayu dan Thailand. Ibunya berasal dari Chiang Mai membuatkan Mawar juga pandai bercakap bahasa Thai.

Mawar Rashid
Mawar Rashid

Baru-baru ini satu rakaman yang memaparkan Mawar dan suaminya Raf di dalam kereta telah mencuri perhatian ramai. Manakan tidak dalam rakaman itu Mawar becakap menggunakan bahasa Thai dengan suaminya.

Malah Raf juga menjawab dalam bahasa tersebut membuatkan ramai yang teruja menyaksikan gelagat suami isteri ini. Berikut adalah perkongsian rakaman yang memaparkan Mawar dan suami cakap Thai ini:

Perkongsian rakaman Mawar dan suami cakap Thai ini telah dimuat naik menerusi akaun TikTok pelakon ini sendiri. Malah video ini juga telah meraih lebih 1.3 juta tontonan dan 174 ribu likes.

Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai perkongsian ini di ruangan komen seperti berikut:

“Repeat video kali2. Tapi tak faham apa pun”

Mawar rashid dan suami4

“Nak dengaq lagi cakap Thai suka la!!”

Mawar rashid dan suami3

“Wah nak dengar lagi Kak Mawar cakap Thai”

Mawar rashid dan suami2

“Dah la yang single ikut je la aku balik”

Mawar rashid dan suami1

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber: HCL

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "[VIDEO]“Nak Dengaq Lagi”-Syok Dengar Mawar Dan Suami Cakap Thai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*