Aeril Zafrel Dan Wawa Zainal Terkesan Ditud0h Kawin Selepas Ada Anak

Setiap kali mengimb4u ketika awal perkhwinan, aktr3s dan usah4wan Wawa Zainal meng4kui berdep4n situasi suk4r terutama apabila didkwa memiliki anak Iuar nikah.

Menerusi laporan Harian Metro, pended4han tersebut dik0ngsi menerusi r4ncangan dikendalikan Datuk Aznil Nawawi iaitu Hard to Heart yang disiarkan.

“Orang tahu kami sudah berkhwin selepas mempunyai se0rang anak, kami rhsiakan perkahwinan kami ketika itu.

“Macam-macam tud0han, ada yang cakap kami berkhwin slepas ada anak. Ada juga yang kata, anak yang saya Iahirkan itu anak luar nik4h dan sebagainya.

“Apabila fikir balik perkara itu, saya jadi s3dih. Ibu bapa mana yang tak s3dih, apabila anaknya ditudvh macam-macam,” katanya.

Bagi suaminya Aeril Zafrel, dia mengakui kontr0versi ‘kahwin senyap’ ketika itu berpunca daripada kesiIapan sendiri sehingga terpksa mempert4hankan m4ruah selepas pend3dahan tergemp4r tersebut.

“Ketika itu, kami berdua masih baru dalam kerjaya lakonan. Wawa pula terikat dengan k0ntrak syarikat yang tidak membenarkan artis bercinta sesama sendiri.

“Kita hormatlah, memang itu sal4h kami kerana mel4nggar kontrak. Tapi, naluri manusia. Walaupun cakap tak boleh bercinta, tapi perasaan itu memb4ra,” ujarnya.

Bagaimanapun, aktor berusia 33 tahun itu mengakui kesil4pannya kerana menyembunyikan hubvngan haIal mereka disebabkan k0ntrak syarikat.

Malah tambah Wawa, kontr0versi terc3tus turut menyebabkan rumah tangga yang dibina hampir berakhir dengan perpis4han.

“Ada sampai satu tahap, saya cakap tak nak teruskan hubvngan ini. Tapi Aeril yang pujuk, katanya kita tak boleh mengalah nanti orang akan ketawakan kita.

“Kami tahu ada yang cakap kami bakal hidup susah, kami yang akan datang balik mer4yu, termasuk meng3mis kerja,” tambahnya.

Difahamkan, pernik4han pertama mereka pada 25 Februari 2012 secara rahsia manakala pernik4han kedua pula pada 4 Februari 2013 dengan berlandaskan sy4riat dan undang-undang Malaysia.

Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Ahmad Fakhruddin Attar, Hayla Maghfiratul Adzkiyaa dan Aya Soffya.

 

Sumber:Harian Metro (Najiy Jefri)

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://www.dnq.pw/

Be the first to comment on "Aeril Zafrel Dan Wawa Zainal Terkesan Ditud0h Kawin Selepas Ada Anak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*