Simbah Minuman Ker4s Pelawaan Ditolak, Lelaki Menyesal Wanita Cantik Sebenarnya Peninju Profesional.. Dapat Penyep4k Free!

Seorang lelaki di Bangkok, Thailand terima pad4h selepas selamba menyimbah minuman ker4s di atas kepala seorang gadis yang sedang makan, hanya kerana pelawaannya ditolak.

Tular di media sosial Thailand Isnin lalu seorang lelaki dengan selambanya menyimbah minuman ker4s di atas kepala seorang gadis yang sedang makan bersama rakan-rakannya di sebuah gerai tepi jalan. Lelaki tersebut did4kwa membuat sedemikian selepas pelawaannya untuk minum bersama ditolak wanita tersebut.

Sudah ditolak, lagi dibelas4h

Malang tak berbau, tindakan lelaki itu membawa pad4h selepas dia ‘dib4ntai’ semula gadis tersebut yang rupa-rupanya peninju Muay Thai profesional. Menerusi rakaman yang tular itu, Pareploy Saeaia dalam keadaan basah dilihat menendang lelaki tersebut berkali-kali sambil mem4ki h4mun.

Pareploy merupakan seorang peninju wanita dengan rekod 40 kemenangan dalam 50 pertarungan sepanjang kariernya. Lebih hebat lagi, dia juga digelar ‘Pareploy KwaThon-Soong’ yang membawa maksud ‘sep4kan kanan ibarat balak’. Menurutnya, dia hanya mempertahankan haknya sebagai wanita.

Dibuang kerja

Kalau perkara ini berlaku keatas wanita lain, mungkin mereka tidak akan respon. Tapi, lelaki itu pilih m4ngsa yang salah sebab saya seorang peninju.

Susulan kes tersebut, Pareploy telah membuat laporan polis dan kedua-duanya menyelesaikan kes tersebut dengan meminta maaf, dan didenda 1,000 baht (RM128) setiap seorang. Lelaki itu juga telah dibuang kerja sebagai kakitangan sebuah hotel dengan alasan tindakannya telah mencemarkan reputasi tempat kerjanya.

 

Sumber: Bangkok Post

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://ohbulan.com/

Be the first to comment on "Simbah Minuman Ker4s Pelawaan Ditolak, Lelaki Menyesal Wanita Cantik Sebenarnya Peninju Profesional.. Dapat Penyep4k Free!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*