Zara Zya Buat Ramai Terhibur Lagi, “Hahaha Perangai Sangat”

Sering sahaja membuatkan pengikutnya di sosial media terhibur dengan video mengikut trend terkini, nama Zara Zya nampak menjadi bualan hangat warganet. Biarpun dia sebenarnya adalah pelakon, namun gelagatnya sering membuat ramai tak kering gusi.

Dari trend minum dari plastik besar dan bermacam lagi idea kelakar pelakon ini telah membuatkan ramai terhibur dengannya. Kali ini satu lagi video yang telah dimuat naik menerusi akaun TikTok miliknya telah mencuri perhatian warganet.

Screenshot at Feb 19 09-51-17

Pada awal rakaman nampak seperti tiada yang luarbiasa yang dilakukan oleh pelakon wanita ini. Zara Zya hanya berdiri di depan peti ais dan minum air dari sebuah botol.

Namun tiba-tiba kedengaran suara latar seorang wanita yang marah membuatkan pelakon ini terkejut. Berikut adalah perkongsian rakaman Zara Zya buat ramai terhibur lagi yang telah dimuat naik menerusi akaun TikTok miliknya:

Ada-ada sahajalah idea Zara Zya ini tau! Apa-apa pun perkongsian rakaman Zara Zya buat ramai terhibur lagi ini telah meraih lebih 282 ribu tontonan dan 13 ribu likes. Rata-rata warganet tertawa menyaksikan rakaman gelagat pelakon ini di ruangan komen perkongsian tersebut seperti berikut:

“Marah sebab minum berdiri tu ce duduk”

Zara Zya Buat Ramai Terhibur 4

“Tengok video bese je sebab always buat..Sekali sound effect keluar je, automatik gelak dekah”

Zara Zya Buat Ramai Terhibur 3

“Hahaha perangai sangat Zara”

Zara Zya Buat Ramai Terhibur 2

“Sebab tu sebelum minum kena usha line clear ka tak”

Zara Zya Buat Ramai Terhibur 1

Sementara itu, ikuti kisah menarik lain yang telah kami sediakan untuk hiburan hari anda seperti berikut:

Sumber:HCL

Be the first to comment on "Zara Zya Buat Ramai Terhibur Lagi, “Hahaha Perangai Sangat”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*