Zara Zya Dan Mak Cik Latah Dalam Satu Drama, “Klau Dh Dua2 Melatah”

Salah seorang anak seni bernama Zara Zya kini sedang sibuk dalam pengambaran sebuah drama berjudul HoneyMoon yang bakal ditayangkan di TV3. Sebelum ini beberapa video di balik tabir pengambaran drama tersebut telah menjadi tumpuan warganet.

Dalam drama tersebut kelihatan Zara Zya memegang watak sebagai seorang wanita yang agak berisi. Biarpun begitu, terbaharu satu rakaman balik tabik yang memaparkan Zara Zya dan mak cik latah telah mencuri perhatian ramai.

Screenshot at Feb 18 08-47-56

Dalam rakaman tersebut kelihatan seorang mak cik sedang mahu menyarungkan cincin pada Zara Zya. Namun apa yang mencuit hati ramai adalah apabila mak cik itu mula melatah dan begitu juga Zara Zya.

Berikut adalah perkongsian rakaman kedua-dua pelakon melatah ini yang telah dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok dengan nama akaun ajuahmad_:

Biarpun video Zara Zya dan mak cik melatah ini tidak kedengaran suara namun melihatkan keletah mereka berdua tersebut sudah membuatkan ramai terhibur. Perkongsian rakaman ini telah meraih lebih 800 ribu tontonan dan 36 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka di ruangan komen seperti berikut:

“Saya pun tak sabar nak tunggu cerita nie mesti lucu kan”

Zara Zya Dan Mak Cik Latah 6

“Gelak aku wey..Sampai terbatuk2..Adoiii”

Zara Zya Dan Mak Cik Latah 5

“Dua2 melatah ke tu”

Zara Zya Dan Mak Cik Latah 3

“Lawak dok..Tak pernah tak kelakar sakit perut gelak”

Zara Zya Dan Mak Cik Latah 2

“Kalau dah dua2 melatah”

Zara Zya Dan Mak Cik Latah 1

Sumber:Himpunan Cerita Lawak

Be the first to comment on "Zara Zya Dan Mak Cik Latah Dalam Satu Drama, “Klau Dh Dua2 Melatah”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*