Dides4k Untuk Berpis4h G4ra-G4ra Ti4da Anak, Ini Respon Izzue Islam

Berat sebenarnya uji4n dan dug4an buat pasangan Izzue Islam dan Awin Nurin yang sudah sembilan tahun mendirikan rumah tangga, tetapi masih belum dikurniakan rezeki untuk menimang cahaya mata.

Pernah diuji dengan kata-kata kes4t dan hin4an daripada masyarakat namun selebriti ini tetap teguh mempertahankan isteri tercinta meskipun wajah permaisuri hati pernah dimom0kan sebagai tidak cantik oleh mulut lancang daripada para netizen.

Pelbagai t0hmahan yang diterima termasuk ada yang mendesak agar mereka bercer4i dan ada juga netizen yang menudvh Izzue mandvl.

Bagaimanapun, cinta Izzue tetap buat Awin, akan tetap setia bersama isterinya itu dan tidak pernah terfikir untuk berplsah dan berp0ligami.

Ditanya mengenai anak, pada awalnya memang ada rasa str3ss bila balik kampung jumpa kawan-kawan, kita dah 3-4 tahun kahwin kawan baru sahaja kahwin dah dapat anak.

“Bila ada yang bertanya tu memang tak naflkan ada rasa str3ss, kecil hati juga kadang-kadang tu.

Dalam pada itu, Izzue berkata dia dan isteri sentiasa bersikap positif dan berfikir secara rasional untuk berhadapan dengan pertanyaan sedemikian.

“Macam mana kami menangani tekanan ni dari awal lagi saya dan isteri harus positif walaupun macam saya cakap tadi ada pertanyaan yang kita boleh terima ada tidak yang kadang-kadang tu kita rasa kau ni nak tanya ke nak menyakltkan hati aku?

“Jadi kami memang kena positif, macam mana cara kita jawab pertanyaan tu pun kena positif supaya orang tu tak rasa yang kita str3ss.

“Jangan tunjuk kat orang yang kita str3ss dan walaupun kami berdua belum dikurniakan cahaya mata, kami bahagia Alhamdulillah,” katanya.

Isteri dan pengurus kepada pelakon tersebut iaitu Nurinafilah Waharudin itu sudah bergelar sebagai isteri kepada selebriti berkenaan sudah selama hampir 9 tahun selepas hanya sekali lafaz diijabkabul pada 2013.

Meskipun berat sebenarnya ujian dan dugaan buat pasangan Izzue dan Awin yang sudah 9 tahun mendirikan rumah tangga, tetapi masih belum dikurniakan rezeki untuk menimang cahaya mata namun kemesraan yang ditampilkan oleh mereka nyata mengundnag rasa gembira di kalangan para peminatnya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber:IG Awinnurin

Be the first to comment on "Dides4k Untuk Berpis4h G4ra-G4ra Ti4da Anak, Ini Respon Izzue Islam"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*