“Dia Bertudung Casually” – Isteri Yonnyboii Dah Tak Bertudung, Tak Kisah Or4ng Meng4ta Sebab Muda Lagi

Baru sahaja melangsungkan perkahwinan, isteri Yonnyboii sudah tidak memakai tudung dan tidak kisah kecaman orang.

Dia telah berbincang dengan isterinya, Nik Nazira Narriman namun Yonnyboii menjelaskan bahawa isterinya memang tidak bertudung sebelum ini.

“Dia kalau berjalan dengan saya, ada kalanya dia nak melawa. Sebelum ini dia memang tak bertudung dan setakat ini dah setahun dia pakai tudung,” jelasnya pada wartawan Harian Metro.

“Saya dan dia masih muda lagi. Di media sosial memang dia bertudung. Kalau di luar, ada masanya dia bertudung dan tidak,” tambahnya lagi untuk menerangkan penampilan sebenar isterinya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 𝐍 𝐈 𝐊 𝐈 𝐑 𝐀 (@niknazira)

Yonnyboii tidak pernah memaksa isterinya untuk berubah sebab dirinya juga seperti itu yang sering menukar imej dan warna rambutnya.

Dalam pertemuan dengan Harian Metro di acara Joox Top Music Awards, Nazira tidak mahu gambarnya diambil jurufoto kerana tidak mahu mendedahkan penampilan imejnya yang terkini. Pada acara tersebut, suaminya memenangi kategori Top 5 menerusi lagu Tak Sangka.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 👑 (@yonnyboii)

Isterinya juga belum mempunyai niat untuk meletakkan gambar tidak bertudung itu di Instagram kerana belum masanya lagi.

Harap Nazira diberi hidayah semula untuk sentiasa istiqomah bertudung. Tapi lain pula cara Yonnyboii menyokong isterinya yang sudah tidak bertudung itu. Kalau suami tidak kisah, apa kita boleh buatkan?

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber:Cari

Be the first to comment on "“Dia Bertudung Casually” – Isteri Yonnyboii Dah Tak Bertudung, Tak Kisah Or4ng Meng4ta Sebab Muda Lagi"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*