[VIDEO] “Mkn Kenduri Pakej Dpt Tgk Konsert” Usop Nyanyi Di Majlis Sanding Raih Pujian Ramai

Umum sedia tahu penyanyi lelaki dikenali sebagai Usop sudah pun mendirikan rumahtangga. Sebelum ini video dan foto penyanyi ini bersama isterinya telah pun menjadi perhatian ramai.

Manakan tidak, isterinya Nur Fatihah Md Hashim memiliki paras rupa jelita. Malah dia juga adalah seorang model. Bagaimanapun baru-baru ini satu lagi video di salah satu majlis perkahwinannya mendapat perhatian umum.

Screenshot at Feb 14 14-59-45

Dalam rakaman itu dilihat majlis tersebut yang ringkas. Namun apa yang membuatkan ramai tertarik adalah Usop nyanyi di majlis sandingnya itu dan tetamu mengambil peluang itu untuk menyaksikannya.

Alang-alang Usop belanja suara nyanyiannya, ramailah yang menyaksikan persembahan lagu oleh penyanyi ini. Berikut adalah rakaman Usop nyanyi di majlis sanding yang dikongsikan oleh seorang pengguna Tiktok dengan nama akaun _sejatiii ini:

Video:

Wow, meriah habis! Suara nyanyian Usop jarang tak padu. Apa-apa pun perkongsian rakaman Usop nyanyi di majlis sanding ini telah meraih lebih 119 ribu tontonan dan 5,900 likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai rakaman ini di ruangan komen seperti berikut:

“Kenapa aku sed1h tengok dia pelvk ayah dia”

Usop Nyanyi Di Majlis 4

“Suara paduuu..Live pun sama macam dalam radio”

Usop Nyanyi Di Majlis 3

“Huhuhu jarang2 bila dah jadi artis ajak orang kampung”

Usop Nyanyi Di Majlis 2

“Makan kenduri pakej dapat tengok konsert…Wahhh”

Usop Nyanyi Di Majlis 1

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Be the first to comment on "[VIDEO] “Mkn Kenduri Pakej Dpt Tgk Konsert” Usop Nyanyi Di Majlis Sanding Raih Pujian Ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*