Rupa Terkini Pelakon Bollywood ‘Munni’, “Lah Dah Besar Dia Ni”

Ingatkah anda lagi dengan seorang pelakon cilik yang pernah menjadi tular apabila lakonannya dengan pelakon terkenal bollywood Salman Khan yang bertajuk Bhajrangi Bhaijaan telah menjadi box office di seluruh dunia.

Pelakon cilik tersebut bernama Harshaali Malhotra dan filem ini diterbitkan sekitar 2015 dan pada waktu itu pelakon cilik ini baru sahaja berusia 7 tahun. Lakonannya yang begitu hebat membuatkan ramai beremosi ketika menonton filem tersebut.

Terbaharu mengenai perkembangan pelakon cilik ini adalah beliau kini sudah berusia 13 tahun, sudah meningkat usia remaja. Terbaharu satu video Milik Harshaali Malhotra telah mencvri perhatian ramai setelah dimuat naik menerusi akaun TikTok miliknya.

Menerusi video terkini itu, video tersebut memaparkan nama watak yang pernah menpopularkan dirinya iaitu Munni dan wajahnya yang terkini juga menarik minat penonton kerana “munni” itu dilihat semakin dewasa dan semakin menjadi remaja. Makin comel pun ada nampaknya.

Video:

Menjengah ke ruangan komen, peminat kepada pelakon cilik seluruh dunia meninggalkan komen yang mereka suka lakonannya dan rata-rata warganet mengimbau kembali lakonan adik ini dan meninggalkan reaksi mereka itu di ruangan komen.

Komen Netizen:

 

Sumber : Tiktok harshaalimalhotra_03

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : http://www.sinarviral.com

Be the first to comment on "Rupa Terkini Pelakon Bollywood ‘Munni’, “Lah Dah Besar Dia Ni”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*