Perangai comel Tokti raih 100k tanda suka, “Dahaga perhatian rupanya, Datok K tengok ni”

Penyanyi popular, Datuk Seri Siti Nurhaliza atau turut mesra dengan panggilan Tokti, apa-apa sahaja yang dilakukannya pasti menjadi tumpuan peminat dan penyokong.

Bertahun-tahun masih popular sebagai penyanyi membuatkan Tokti tidak terlepas daripada sentiasa mendapat perhatian ramai yang mana peminatnya tidak hanya di Malaysia malah terdapat di beberapa negara lain. Tentu sahaja bakat Tokti tidak perlu diperkenalkan lagi kerana ramai yang begitu suka dengan suaranya.

IMG_20220211_083745

Bertambah suka pula peminat dan penyokong Tokti ini apabila sikap humble dan sporting tidak kira sesiapa menjadikan dirinya antara idola ramai malah rakan selebriti juga antara yang cukup suka melihatnya.

Terbaharu, perangai comel Tokti yang dikongsikan dirinya sendiri ini mencuri tumpuan ramai dengan klip video pendek TikTok ini mendapat lebih 100,000 tanda suka di Instagram.

Apatah lagi, tidak hanya perangai comel Tokti yang membuatkan ramai tercuit hati malah kapsyen yang ditulisnya juga mencetuskan perkongsian semula di Instagram peribadinya itu meraih ‘ribuan’ komen selepas dia dilihat berseloroh dengn suaminya, Datuk Seri Khalid atau dikenali sebagai Datuk K.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Siti Nurhaliza Tarudin (@ctdk)

Dalam pada itu menjengah ke ruangan komen perkongsian Tokti itu di Instagram, ramai memuji kecomelan Tokti, 43, yang sentiasa sama sahaja setiap tahun.

“Eee comel nya”

Tokti

“Tokti tak cari…”

IMG_20220211_082053

“Comelll je…”

IMG_20220211_082105

“Comel setiap…”

Tokti

Sumber:Himpunan Cerita Lawak

Be the first to comment on "Perangai comel Tokti raih 100k tanda suka, “Dahaga perhatian rupanya, Datok K tengok ni”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*