“Dekat 300 CaII Kali Tapi Tak Angk4t” – Jari Dah Berinai, Gadis Men4ngis Bak4l Su4mi ‘GhaIb’ Last Minit Sebelum Nik4h

Hari perkahwinan sudah tentu akan menjadi satu detik yang paling bersejarah dan ditunggu-tunggu oleh b4kal peng4ntin. Malah masing-masing pasti cukup teruja untuk melakukan persiapan dari hujung kaki hingga hujung kepala.

Kenal dari 2019 lagi nak bina rumah tangga…Terima kasih untuk keputusan hari ini
Namun keterujaan seorang gadis ini untuk mendirikan rumah tangga malah musnah sekelip mata lalu kisah pilvnya dik-ngsikan menerusi beberapa video di TikTok. Tatkala semua persiapan sudah dilakukan baik dari segi hantaran dan juga pakaian, pernikahannya bersama pasangan yang dikenali sejak 2019 tidak dapat dilaksanakan.

Saya call dia dah nak dekat 300 kali, tapi tak pernah angkat…Malam nak pakai inai pun call

Menerusi satu rakaman live yang dibuat, gadis tersebut mendkwa bakal suaminya itu langsung tidak dapat dihubungi ibarat menghil4ng begitu sahaja. Sampai kepada masa berinai pun, lelaki terbabit cuba ditelefon dengan harapan akan ada bayang yang muncul agar pernikahan boleh dilangsungkan.

@produk.madura.sampang dia yg tk jadi kwin tpi sy yg rsa sedih nitik air mata tgok live dia td😭 allah bert btul ujian akk 😭 tag akk@sulongnakal09_ ♬ bunyi asal – 🥀;_.𝖙𝖎𝖐𝖐𝖆_.𝖛𝖎𝖉𝖘🥀 – PUNYA.MAS>W♥️🔐
Along harap kalau masih ada jod0h lagi dengan dia, boleh terima balik

Biarpun itu, gadis tersebut meluahkan telah pun reda apabila diperlakukan seperti itu oleh bakal suaminya sendiri. Dalam pada itu, dia tidak menolak jika jod0h mereka masih ada kerana akui rasa sayang masih lagi ada. Meskipun impiannya tak kesampaian, gadis berkenaan tetap menyarung busana pengantin tersebut sebagai tanda kenangan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber: santaiviral

Be the first to comment on "“Dekat 300 CaII Kali Tapi Tak Angk4t” – Jari Dah Berinai, Gadis Men4ngis Bak4l Su4mi ‘GhaIb’ Last Minit Sebelum Nik4h"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*