“Part belakang tu…,” – [VIDEO] Gelagat Aeril Zafrel dan Wawa Zainal buat ramai terhibur

Amalan bergurau senda diantara suami isteri sememangnya digalakkan dalam sesebuah perkahwinan. Bukan sahaja dapat menceriakan kehidupan masing-masing, senda gurau dalam rumah tanga juga boleh mengeratkan keakraban suami isteri.

Lihat sahaja contoh pas4ngan selebriti Wawa Zainal dan Aeril Zafril. Sejak berkahwin, pasangan ini dilihat semakin ceria dan sering bergurau dengan kenakan’ antara satu sama lain.

Sering berkongsi momen-momen mengenakan satu sama lain, netizen menyifatkan mereka sebagai pasangan selebriti paling ‘sporting.

Baru-baru ini menerusi laman tiktok @wawacosmeticsofficial,  gelagat Aeril Zafrel dan Wawa Zainal yang sempat bergurau bersama membuatkan ramai netizen terhibur.

Bahagian akhir video tersebut memaparkan Wawa Zainal mengvsik suaminya itu dengan muncul di skrin kamera belakang kereta.

Video:


Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 269k tontonan, 21.4k likes dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat pasangan suami isteri ini.

Komen netizen:

Sumber: Tiktok wawacosmeticsofficial

Be the first to comment on "“Part belakang tu…,” – [VIDEO] Gelagat Aeril Zafrel dan Wawa Zainal buat ramai terhibur"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*