Wajah Comel Anak Dayana Roza Jadi Bualan, Sekali Komen Emma Maembong Pula Tarik Perhatian

Siapa yang tidak suka dengan anak kecil, lagi-lagi bila mereka comel,gebu dan tembam.Terasa seperti ingin gigit hanya kerana kecomelan wajah mereka.

Ada dianatara kita juga yang mempunyai anak kecil, kadangkala ada sahaja yang ingin jadikan seseorang anak sebagai menantu hanya kerana kecomelan wajah walau masih lagi kecil. Dan ada juga yang telah ‘cop’ terlebih dahulu seseorang tersebut. Hal sedemikian juga terjadi kepada pelakon terkenal iaitu Dayana Roza.

Baru-baru ini, v1ral gambar yang dimuat naik di laman Instagram oleh Dayana Roza bersama anaknya yang begitu comel. Berlapis-lapis pergelangan tangan anaknya itu sehingga menyebabkan ramai yang ger4m melihatnya.

Anak Dayana yang comel itu dinamakan Astrid Raheeya. Bayi comel ini merupakan anak sulung kepada Dayana dan pasangannya. Kebanyakan gambar yang dimuat naik pasti sahaja ada ramai yang memuji ‘comel’ ataupun ‘tembam’.

Gambar tersebut diambil ketika Dayana membawa Astrid berjalan-jalan di sekitar sebuah pasaraya. Jelas kelihatan badan anaknya yang ‘tembam’ dan ‘berlapis-lapis’.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dayana Roza (@dayanaroza)

Namun dalam banyak-banyak komen di posting tersebut, kelihatan Emma Maembong turut meninggalkan komen yang menyebabkan ramai tersenyum.

Nampaknya bukan sekadar peminat dan netizen sahaja yang terpesona dengan Astrid, akan tetapi Emma Maembong juga tidak ketinggalan turut geram dengan Astrid sehingga mahu menjadikan bayi tersebut sebagai menantunya.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netizen dan rakan artis juga tidak ketinggalan memuji kecomelan anak Dayana Roza. Walaupun Astrid  masih kecil tapi ia tidak menghalang untuk dirinya diminati oleh ramai orang.

Komen netizen:

Sumber: b.cari

 

Be the first to comment on "Wajah Comel Anak Dayana Roza Jadi Bualan, Sekali Komen Emma Maembong Pula Tarik Perhatian"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*