Depan2 lagi kelakar, video Jep Sepahtu tular jadi bualan ramai

Kalau sebut sahaja nama Jep Sepahtu, ramai yang mengenalinya sebagai pelawak dan bakatnya dalam dunia lawak tanah air memang tidak dinafikan cukup hebat.

Sehingga kini juga, Jep iaitu salah seorang ahli kumpulan bernama Sepahtu tidak membuatkan penonton merasa jemu dengan lawak-lawak spontannya apatah lagi ketika berada di pentas lawak. Pasti ada-ada sahaja gelagatnya yang menghiburkan ramai.

Jika buka sahaja mulutnya, rakan selebriti juga ada yang tidak dapat menahan ketawa gara-gara Jep. Namun begitu, terdapat pendedahan yang mengundang dia tular menjadi perbualan di aplikasi, TikTok.

IMG_20220203_084102

Menerusi satu hantaran video yang dikongsikan di TikTok mengatakan pelawak ini depan-depan lagi kelakar dan ia jelas terbukti juga selepas orang sekelilingnya terhibur dengan Jep.

Dalam rakaman terbaru ini menunjukkan Jep yang sedang berbual dan seperti biasa, ada-ada sahaja ayat kreatifnya yang keluar lalu mengundang tawa warganet dengan dirinya itu.

Melihatkan perkongsian tersebut, Jep tular dengan menerima ribuan tanda suka ramai dan dalam pada masa yang sama, dia turut dipuji warganet dengan lawaknya itu.

“Kelako dia memang tak dibuat buat”

Jep

“Untung dengar lawak takde orang bayar, hahaha”

JepIMG_20220203_083907

“Jep ni pelawak ayat kreatif”

IMG_20220203_083926IMG_20220203_083952

“Jep ni dalam perut…”

Jep

Sumber:Himpunan Cerita Lawak

Be the first to comment on "Depan2 lagi kelakar, video Jep Sepahtu tular jadi bualan ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*