Ziana Zain Bergurau Dengan Burung, “Hahaha Tengok Ulang2 Gelak Pun Ulang2”

Seorang penyanyi yang cukup terkenal dengan suara lantang dan merdu, Ziana Zain antara yang masih bertahan sehingga ke hari ini. Selain Ziana Zain, Anuar Zain yang juga adik penyanyi ini juga mempunyai suara cukup luarbiasa merdu.

Keluarga Pak Zain bukan calang-calang, anak saudara mereka Ernie Zakri juga cukup terkenal dengan vokal cukup padu. Namun begitu sudah lumrah menjadi anak seni, setiap apa yang mereka lakukan akan jadi perhatian umum.

Ziana Zain

Tiada apa yang pelik apabila rakaman Ziana Zain cukup senang dalam kalangan peminatnya ini menjadi perhatian warganet. Dalam satu perkongsian, kelihatan penyanyi ini sedang bergurau senda dengan seekor burung.

Keletah Ziana Zain ini yang nampak sentiasa gembira dan kadang kala mampu mencuit hati membuatkan warganet memuji sikapnya. Berikut adalah perkongsian rakaman Ziana Zain bergurau dengan seekor burung yang dimuat naik menerusi akaun TikTok dengan nama faroukhakim3677:

Perkongsian rakaman Ziana Zain bergurau dengan burung ini telah meraih lebih 500 ribu tontonan dan 39 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai rakaman tersebut di ruangan komen seperti berikut:

“Hahaha tengok ulang2 gelak pun ulang2”

Ziana Zain bergurau 4

“Ziana Zain. Aku tengah letih gila sebab sibuk nak kenduri anak. Tengok ni auto gelak, hilang stress”

Ziana Zain bergurau 3

“Aku teringat nenek kebayan citer magika. Tapi tak tumpah lah vibe 2 Ernie Zakri”

Ziana Zain bergurau 2

“Kak Gee suka betoi dengan haiwan2 noo..Bahagia dia bila main2 gitu”

Ziana Zain bergurau 1

Sumber:Himpunan Cerita Lawak

 

Be the first to comment on "Ziana Zain Bergurau Dengan Burung, “Hahaha Tengok Ulang2 Gelak Pun Ulang2”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*