Ulang2 Tonton Gurauan Fazura & Fattah Amin Di TikTok Tarik Perhatian Netizen – Berita Hangat

Pasangan selebriti, Fazura dan Fattah Amin sememangnya antara yang begitu popular dengan mempunyai ramai peminat. Mana tidaknya, sikap humble ditambah pula perangai lucu mereka membuatkan pasangan ini disenangi peminat dan penyokong.

Jarang terpalit kontroversi juga antara sebab pasangan sama cantik, sama padan ini berterusan diminati dan cahaya mata pertama mereka, Nur Fatima Aisya juga antara si cilik yang sering menjadi perhatian.

Fazura

Terbaharu, gelagat mesra Fazura dan Fattah Amin membuatkan mereka menjadi perbualan di aplikasi, TikTok selepas menghsilkan satu video bersama yang mana, pasangan bagai pinang dibelah dua ini juga mendapat ribuan tanda suka daripada warganet.

Fazura mahupun Fattah Amin juga kini antara pasangan selebriti yang sering tular dimana perangai lucu mereka sering mengundang gelak besar ramai.

Kali ini juga, kedua-dua pelakon terkenal ini menghiburkan peminat mereka lagi apabila Fazura dan Fattah Amin dilihat miming satu sound dan nampaknya gelagat mereka itu mencuit hati warga TikTok selepas dikongsikan.

Namun begitu, kecomelan Fazura dan suaminya itu dalam video terbabit menerima pujian oleh warga TikTok dan rata-ratanya juga suka dengan pasangan selebriti bahagia berkenaan yang ternyata turut kelakar.

“Arghhh comel”

IMG_20220204_092651

“Berapa kali…”

Fazura

“Hahaha ok ini lawak”

IMG_20220204_092712

“Hahaha comel”

IMG_20220204_092729Fazura

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber: HCL

Be the first to comment on "Ulang2 Tonton Gurauan Fazura & Fattah Amin Di TikTok Tarik Perhatian Netizen – Berita Hangat"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*