“Dah Jumpa Keluarga Di Malaysia?”- Ini Respon Dr Amalina Apabila Di Tanya Mengenai Percutiannya Di Langkawi

Baru – baru ini satu perkongsian yang dilakukan oleh Dr Amalina Che Bakri telah mendapat perhatian netizen. Dalam perkongsian tersebut, Dr Amalina menunjukkan gambar percutiannya di Langkawi bersama suaminya.

Memilih The Datai Langkawi

Jelas menunjukkan di dalam gambar tersebut, Dr Amalina terus pergi ke Langkawi sejurus tiba di Malaysia. Bukan itu sahaja, Dr Amalina juga turut menunjukkan beberapa gambarnya berjalan-jalan sekitar The Datai Langkawi

Mendapat Res.pond Netizen

via Instagram dramalinabakri

Perkongsian itu mendapat respond dari netizen dan rata-ratanya menyambut kepulangan Dr Amalina ke Malaysia.

Tetapi dalam ramai yang menyambut kepulangannya, ada yang mempersoalkan tindakan Dr Amalina yang dikatakan terus pergi bercuti tanpa berjumpa dengan keluarga dahulu sejurus pulang ke Malaysia.

Langkawi Travel Bubble

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Dr. Amalina (@dramalinabakri)

Persoalan yang diajukan kepada Dr Amalina itu telah dijawab sendri oleh Dr Amalina dengan tenang. Dalam penulisannya di ruang komen, dia menjelaskan bahawa percutiannya itu dibawah Langkawi Travel Bubble untuk pelancong antrabangsa.

Para pelancong diminta untuk menjalani kuaran.tin di Langkawi terlebih dahulu sebelum pergi ke negeri lain sekitar Malaysia.

Ini kan Langkawi Travel bubble untuk pelan.cong antarabangsa. Kena kuarantin di Pulau Langkawi dulu, lepas itu baru boleh ter.bang ke Kuala Lumpur atau Johor Bahru.

Keluar Bersama Pemandu Pelancong

Tambahnya lagi, dia dan suami perlu tinggal di Langkawi selama 7 hari. Di sana, boleh keluar dari hotel bersama pemandu pelancong untuk melakukan aktiviti dan melawat tempat-tempat pelancongan.

Mereka juga perlu melakukan ujian C.O.V.I.D setiap hari, dan jika ujian PCR ne.ga.tif pada hari ke-7, mereka boleh terbang ke KL/JB.

Sumber: Muraimy

Be the first to comment on "“Dah Jumpa Keluarga Di Malaysia?”- Ini Respon Dr Amalina Apabila Di Tanya Mengenai Percutiannya Di Langkawi"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*