“You’re An Inspiration” -Ber4ir M4ta Nabil Ahmad Interview Shuib Di MeleTOP

Genap 4 bulan sudah berlalu, namun pasti ramai yang masih teringat akan pemergian penyanyi terkenal Siti Sarah Raisuddin selepas dij4ngkiti Covid-19. Lebih-lebih lagi, Allahyarhamah juga sempat melahirkan anak bongsunya iaitu Ayash Affan tanpa sempat bertemu. Sudah tentu kehilangan tersebut bukanlah satu ujian yang mudah untuk suaminya, Shuib.

Jangan nangis, mata you dah berair…Tersedih sebab aku pun ada isteri (Minit 2:11)

Beberapa hari yang lalu, bekas penyampai radio itu telah dijemput untuk hadir di rancangan MeleTOP. Sebagai rakan rapat dalam industri yang sama, hos Nabil Ahmad cukup gembira apabila dapat berjumpa lagi setelah sekian lama. Walau bagaimanapun, matanya tiba-tiba berair sehingga ditegur oleh pengacara jemputan iaitu Ummi Nazeera.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MeleTOP (@meletop)

You’re an inspiration…Boleh dapat anugerah bapak mithali 2021 (Minit 7:17)

Dalam pada itu, Ummi juga memuji kecekalan serta kekuatan Shuib dalam menguruskan anak-anak sebagai bapa tunggal. Malah artis wanita tersebut mengakui pelawak berkenaan ibarat satu inspirasi buat dirinya dan juga rakan-rakan yang lain.

Nampak sangat kelainan Shuib di MeleTOP kalini…Belum start lagi dah sebak tengok

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen sebak melihat penampilan Shuib dalam rancangan berkenaan. Selain itu, ramai juga yang tinggalkan kata-kata semangat kepada artis lelaki tersebut untuk terus kuat dalam meneruskan hidup.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber:YouTube MeleTOP 

Be the first to comment on "“You’re An Inspiration” -Ber4ir M4ta Nabil Ahmad Interview Shuib Di MeleTOP"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*