“Jumpa ‘Atuk Grab’ Pun Salah” – Baby Shima Bεngᾰng Kebaikannya Disalaherti

Nama penyanyi tanah air, Baby Shima baru-baru ini semakin mendapat perhatian dari kalangan netizen oleh kerana beberapa kon.tro.versi yang ber.kait dengan dirinya.

Sebelum ini, Shima atau nama sebenarnya Nor Ashima Ramli pernah dikecam ramai oleh kerana ter.se.bar sebuah gambar seolah-olah sedang berada di dalam kelab malam bersama seorang lelaki.

Bagaimanapun, dia menjelaskan bahawa gambar tersebut merupakan salah satu adegan dalam muzik video single terbaharunya berjudul ‘Lalai’. Namun, dia tetap tidak berhenti dalam menerima kri.ti.kan.

Aki.bat dari ke.ca.man demi ke.ca.man yang diterimanya, Shima mengakui terlalu ter.te.kan dengan perkara itu sehingga mengambil keputusan untuk mendapatkan khidmat kaun.se.ling.

Dike.cam jumpa Atuk Grab, Baby Shima luah rasa ke.ce.wa

Terbaharu, Shima sekali lagi meluahkan keke.ce.waanya selepas terdapat segelintir netizen yang masih menge.camnya walaupun melakukan perkara baik.

Hal itu selepas penyanyi berusia 28 tahun itu disindir selepas melawat seorang lelaki dikenali sebagai Atuk Grab sehingga ada yang men.dak.wa dirinya mahu menunjuk-nunjuk.

Sekadar info, Atuk Grab sebelum ini pernah menjadi perhatian ramai oleh kerana kegigihannya bekerja sebagai penghantar makanan walaupun sudah men.jang.kau usia 68 tahun demi menyara anak-anak.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by NENG BABY SHIMA (@babyshimaofficial)

Apa yang saya buat seolah-olah semuanya salah dan dosa. Saya pun tak faham. Apa yang mereka nak sebenarnya?

Apabila saya menari ada yang ke.cam dan ma.ki. Macam-macam kenyataan dikeluarkan seperti saya ahli neraka.

Hanya ingin menolong, tapi niat disalaherti netizen

Dalam pada itu, Baby Shima juga menegaskan niatnya berjumpa dengan lelaki tersebut adalah untuk menolong dan bukanlah untuk menunjuk-nunjuk.

Katanya, dia tidak mengerti sikap sesetengah netizen yang masih tidak berpuas hati walaupun dirinya ikhlas bertemu Atuk Grab dan bukanlah untuk menutup kontroversinya sebelum ini.

Buat baik seperti jumpa Atuk Grab pun, tetap ada sesetengahnya tak puas hati. Tetap ada yang maki. Saya jumpa Atuk Grab ni memang ikhlas.

Salahkah saya jumpa dia untuk gembirakan dia. Saya pelik bila ada yang tak suka saya buat kebaikan.

Bagaimanapun, Shima juga menganggap dirinya hanyalah manusia biasa yang mempunyai hati dan perasaan. Dia turut menasihati netizen agar lebih elok berdiam diri jika tidak suka akan perbuatannya.

Kredit: Instagram Baby Shima I Harian Metro

Sumber: OhMedia

Be the first to comment on "“Jumpa ‘Atuk Grab’ Pun Salah” – Baby Shima Bεngᾰng Kebaikannya Disalaherti"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*