Shuib Mohon Henti Sebar Rakaman Suara WhatsApp Keadaan Siti Sarah Yang Sedang Kr1tikaI.

PETALING JAYA – Pelawak Shuib mem0hon orang ramai agar berhnti daripada menuIarkan satu rakaman suara dalam WhatsApp yang menyatakan keadaan isterinya, Siti Sarah sudah tlada harapan untuk hldup.

Rakaman suara berkenaan dipercayai milik ibu Shuib, bercakap tentang keadaan kriti.kal Siti Sarah yang tlada harapan untuk hldup tuIar sejak pagi tadi.

Shuib menerusi InstaStorynya menjelaskan, rakaman suara berkenaan sebenarnya menceritakan tentang keadaan isterinya pada Jumaat lalu, bkannya situasi hari ini.

“Berkenaan rakaman suara yang viraI tentang Siti Sarah, itu adalah keadaan pada hari Jumaat, 6 Ogos. Jadi saya m0hon, toIong hntikan kongsi atau pa.dam hantaran tersebut dalam mana-mana platf0rm media sosi4l.

“Keadaan terkini Sarah masih lagi sedang ditldurkan. Saya m0hon terus mend0akan Sarah diberikan keku4tan dan kesmbuhan. Saya juga mend0akan kepada semua agar dilindungi, diberkati dan dirahma.ti Allah SWT,” katanya.

Setakat ini, Sarah masih beIum sedarkan diri selepas dit.idurkan dan menjalani pembe.dahan bagi mengeIuarkan bay1 dalam kndungannya pada Jumaat lalu.

Bagaimanapun semalam, Shuib percaya, doa-doa, bacaan Yassin dan solat haj.at tldak hnti-hnti daripada semua orang, sama ada dikenali atau tldak telah menjadi antara asb.ab berlakunya keaja1ban Tuhan terhadap perub.ahan k0ndisi kesihatan isterinya yang sedang kr1tikal dalam Unit Rwatan Rapi (lCU), Pusat Pervbatan Universiti Kebangsaan Malaysia.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: K! ONLINE

Be the first to comment on "Shuib Mohon Henti Sebar Rakaman Suara WhatsApp Keadaan Siti Sarah Yang Sedang Kr1tikaI."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*