RM 50 Ribu Menanti Warga Emas Viral Yang DimaIukan Oleh Carl Samsudin -“MK K-Clique Mencari Pakcik Ni”

Berikutan video yang tular mengenai seorang warga emas telah dim4lukan di khalayak ramai oleh suami yang merupakan pengasas butik terkenal tempatan,Bella Ammara,  penyanyi rap kumpulan K-Clique, MK mahu memberikan sumbangan sebanyak RM50k kepada warga emas  yang dim4lukan oleh usahawan yang dikenali sebagai Carl Samsudin itu.

Persoal Suami Pengasas Butik Tempatan Beri “Upah”

via Instagram @hairiwhuut

Penyanyi rap ini turut mempersoalkan Carl mengenai  pemberian “upah” sebanyak RM50 hanya kerana warga emas itu berani tampil ke hadapan.

“Sebab dia berani kau upah dia RM50? S*al apa kau. Saya bukan orang kaya. Keluarga saya bukan orang kaya.”-MK K-Clique

“Siapa Ada Info Pakcik Ni, Saya Bagi 50k”-MK K-Clique

Menerusi Insta Stories, MK bertanyakan kepada netizen yang mempunyai info mengenai warga emas itu kerana ingin memberikan bantuan wang sebanyak RM50 Ribu

“Siapa ada info pakcik ni, saya bagi pakcik ni 50k. Mentang-mentang kau kaya kau Berjaya, cakap ikut sedap mulut kau ja.” katanya lagi

Disebabkan sikap bi4dab usahawan itu,  orang ramai mula mencari Instagram pengasas butik tersebut dan mendapati akaun Instagram tersebut kini ditetapkan dalam keadaan private.

via Instagram @hairiwhuut

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : muraimy

Be the first to comment on "RM 50 Ribu Menanti Warga Emas Viral Yang DimaIukan Oleh Carl Samsudin -“MK K-Clique Mencari Pakcik Ni”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*