[VIDEO] Terlelap lepas mener4n, wanita k0ngsi kisah bers4Iin anak pertama di usia 16 tahun

Trend kahwin muda dilihat sudah menjadi kebiasaan pada masa sekarang. Jadi, tidak peIiklah andai peIajar yang masih bersekolah sudah mendirikan rumah tangga walaupun usia dibawah 18 tahun.

Namun, jika sudah jod0h dan suka sama suka, perkara baik sebegitu rasanya tidak perlulah dipersuIitkan dan sebagai ibu bapa, merestui pilihan mereka adalah jalan terbaik.

HaI ini samalah seperti yang dilalui seorang wanita apabila pernah tuIar di media sos!al kerana melangsungkan pernikahan dengan jejaka pilihan di usia 16 tahun.

Bers4Iin anak pertama di usia 16 tahun.

Kali ini, wanita yang menggunakan nama akaun @_syasyaadira sekali lagi viral apabila memuat naik m0men ketika menahan s4kit hendak bersaIin anak pertamanya pada usia tersebut.

Suami setia teman disisi.

Menurutnya, bukan mudah untuk seorang wanita yang masih muda menghadapi s4kit sebelum bersaIin sehingga jam 4 pagi dan perlu mener@n bayi keluar walaupun tenaga ketika itu tinggal sedikit.

Namun, disebabkan suaminya setia menemani di sisi dan sangat memberi sokongan, dia akhirnya berjaya melahirkan anak pertama di usia yang cukup muda.

Pesan hargai lsteri.

Pernikahannya yang sudah pun menjangkau usia 4 tahun dan dikurniakan 2 orang anak ini terus bahagia dan dia sangat bersyukur mempunyai suami yang cukup sempurna untuknya.

Disamping itu, @_syasyaadira juga sempat menitipkan pesanan kepada warganet supaya terus menghargai isteri kerana perju@ngan wanita tersebut cukup besar memandangkan perlu berk0rban ny4wa untuk melahirkan zuriat tersayang.

Suami pun sama men4ngis.

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggaIkan k0men dengan memuji tind4kan suami kepada wanita itu yang setia menemani isteri yang sedang s4kit hendak bersaIin.

Kebanyakkan mereka yang meninggaIkan k0men terutamanya wanita berharap agar mereka juga dikurniakan seorang suami seperti itu dan ada juga yang berkongsi pengalaman sama seperti @_syasyaadira.

Kalau suami macam ni, banyak kali bers4Iin pun sanggup.

Untung suami macam ni

Suami sampai tak bagi ber4nak lagi.

Pernah aIami perkara sama.

Sumber: TikTok @_syasyaadira.

Via omm

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : http://www.rosemerah.dnqj.my/

Be the first to comment on "[VIDEO] Terlelap lepas mener4n, wanita k0ngsi kisah bers4Iin anak pertama di usia 16 tahun"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*