Main ‘Snakes & Ladders’, Warganet Terkejut Lihat Video…

Nampaknya, permainan Snakes and Ladders masih sahaja menjadi antara pilihan netizen untuk mengisi masa lapang mereka dan tentu sahaja bermain permainan ini lebih menyeronokkan bersama rakan atau ahli keluarga.

Sedia maklum, permainan ini dimainkan dipapan atau kertas dengan petak bernombor dengan beberapa jumlah tangga dan ‘ular’ dimana ia digambarkan di papan untuk menghubungkan petak yang dibuat sekali gus dibantu dengan menaiki tangga.

Seperti yang ditunjukkan oleh dua individu ini apabila mereka turut meluangkan masa dengan bermain Snakes dan Ladders. Ternyata permainan ini tidak dilupakan oleh masyarakat meskipun sudah lama ia muncul.

Namun begitu, perkongsian video yang dimuat naik pula di laman Instagram Meletop ini lebih mengejutkan warganet melihatnya.

Ini kerana, tidak disangka-sangka muncul pula seekor ular besar dalam video tular ini sehingga menerima pelbagai maklum balas warganet kepada mereka.

“Ni baru betul betul main ‘Snake & Ladders’ yang real. Korang sanggup tak?”

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ni baru betul betul main “Snake & Ladders” yang real 🐍 Korang sanggup tak? 😜 #MeleTOP . . 📸 Twitter

Siaran dikongsi oleh MeleTOP (@meletop) pada

Video berkenaan ternyata meraih lebih 300,000 tontonan dengan pelbagai reaksi warganet yang terkejut melihat kepanjangan ular tersebut dalam pada masa yang sama, posting itu hampir menerima 2000 komen warganet.

“Bapak besar do. Tuan dia boleh belai2 pulak”

“Mesti ada manusia yang jauhkan fon slowkan volume sebab ingat video terkejut kan?”

 

Sumber: HCL 

Be the first to comment on "Main ‘Snakes & Ladders’, Warganet Terkejut Lihat Video…"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*