Tak sangka lepas memp3rlekehkan isteri Ali Puteh mengambil duit ank yatim ini yang terjadi pada pemilik akaun tersebut. Warganet terkejut dengan apa yang terjadi.

K0ntr0versi yang melibatkan nama pelawak Ali Puteh turut melibatkan orang sekeliling dan insan tersayang. Antaranya, isteri Ali yang teruk dikritik h4mun sehingga anak dalam kandungan turut disvmpah seranah. Melati Fitri Abdullah pada Khamis telah memuat naik paparan skrin seorang individu yang mel3mparkan kata-kata b3rbaur hin4an kepadanya.

Posting Melati turut mendapat perhatian sahabat-sahabat pelawak dan Abam yang t3rkejut dengan tindakan mel4mpau individu terbabit. Mereka turut menasihati supaya isteri pelawak tersebut supaya terus kuat dan bersabar serta menj4uhi media sosial buat seketika kerana bimbang Melati tert3kan dan menjejaskan kandungan.

Antara mesej yang diterima

Menerusi pemerhatian, identiti individu yang menghantar pesanan kepada Melati itu sudah tidak dit3mui. Dalam pada itu, Ali ketika diminta mengulas mengenai perkara tersebut berkata dia tidak menyangka ada manusia yang sanggup mengeluarkan kata-kata kes4t seumpama itu. “Banyak lagi yang dahsyat…Ada yang kata anak dalam kandungan isteri tu anak set4n (syait4n). “Tak apalah, saya maafkan dan mendoakan yang baik-baik buat mereka,” katanya ketika ditemui selepas majlis sidang media di The Port.my di Bandar Utama, pada petang Jumaat.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Sinar Viral Press

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Rojak Media

Sumber : GEMPAK

Be the first to comment on "Tak sangka lepas memp3rlekehkan isteri Ali Puteh mengambil duit ank yatim ini yang terjadi pada pemilik akaun tersebut. Warganet terkejut dengan apa yang terjadi."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*