“Maaf Kalau Saya Tak Jawab Panggilan Atau Balas WhatsApp, Ayah Saya Baru Kembali Ke Rahm4tullah…” Hafreez Adam

“Ayah saya baru kembali ke rahm4htullah pagi tadi sekitar 2am. Dan baru selesai dikebvmikan tengahari tadi”

Pelakon Pencuri Cinta Kelas Satu, Hafreez Adam atau nama penuhnya Hafreez Adam Aizat bin Zahalan memohon maaf kepada mereka yang cuba menghubunginya kerana dia baru sahaja kehil4ngan ayah yang disayangi.

Dalam satu entri di Instagramnya yang dimuat naik pada hari Ahad, Hafreez memberitahu ayahnya m3ningg4l dunia sekitar pukul 2:00 pagi.

“Assalamualaikum semua. Saya Hafreez Adam, ingin memohon maaf kepada semua yang cuba menghubungi/whatsapp saya jika panggilan tidak dijawab atau whatsapp tak dibalas.

“Ayah saya baru kembali ke rahm4htullah pagi tadi sekitar 2am. Dan baru selesai dikebvmikan tengahari tadi. Minta jasa baik semua untuk sedekahkan Al-fatihah untuk arruwah,” tulis Hafreez pada entri tanpa gambar itu.

Namun begitu, Hafreez tidak berkongsi lebih lanjut tentang pem3rgian ayahnya yang tercinta.

Kami di Gempak mengucapkan salam t4kziah kepada Hafreez, keluarga dan kenalan terdekat atas kehil4ngan ayah yang tercinta. Semoga Allahy4rh4m di tempatkan bersama-sama golongan yang beriman dan beramal soleh.

sumber : Gempak

Be the first to comment on "“Maaf Kalau Saya Tak Jawab Panggilan Atau Balas WhatsApp, Ayah Saya Baru Kembali Ke Rahm4tullah…” Hafreez Adam"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*