“It’s A Baby Boy” – Tahniah Shila Amzah Selamat Melahirkan Anak Sulung

Tahniah Shila.. baby merdeka la ni kan 😍❤️

Tahniah diucapkan kepada penyanyi Shila Amzah, yang teah selamat melahirkan anak sulungya semalam di UKM specialist centre. Berita ini dikongsi oleh ibunya sendiri di laman akaun instagramnya. 

Bayi lelaki berkenaan dilahirkan secara Ces4rean dengan berat 2.88 kilogram pada jam 11.43 malam semalam. Ibunya berkata bahawa shila dan bayi berada dalam keadaan sihat dan stabil. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Syukur ke hadrat Allah swt diatas nikmat dan rahmat yang dikurniakan. Semalam kita semua menyambut Hari Merdeka & Awal Muharram dan semalam juga lahirlah Cucu ke 2 saya. Shila selamat bersalin secara Cesarean jam 11.43 malam tadi seberat 2.88kg..Baby Boy. Ibu dan Anak kedua2 nya sihat..Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah… Terima kasih yang tak terhingga kepada Saudara mara Sahabat handai dan juga followers saya yang tidak henti2 memberikan ucapan serta doa kepada anak saya…Terima kasih sekali lagi ❤️❤️❤️ Semoga Allah merahmati kalian. . Semoga kita semua dirahmati, dilimpahi kasih sayang dan kebahagiaan diDunia dan diAkhirat… Amin Amin ya Rabbal A’lamin.. #awalmuharram #harimerdeka #anakmerdeka #sharis #babyboy #sep2019 🎉🎉🎉❤️❤️❤️

A post shared by Mrs Fauziah Sarman 🌹 (@mamazie68) on

Syukur ke hadrat Allah swt diatas nikmat dan rahmat yang dikurniakan. Semalam kita semua menyambut Hari Merdeka & Awal Muharram dan semalam juga lahirlah Cucu ke 2 saya. Shila selamat bersalin secara Cesarean jam 11.43 malam tadi seberat 2.88kg..Baby Boy. Ibu dan Anak kedua2 nya sihat..Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah… Terima kasih yang tak terhingga kepada Saudara mara Sahabat handai dan juga followers saya yang tidak henti2 memberikan ucapan serta doa kepada anak saya…Terima kasih sekali lagi. Semoga Allah merahmati kalian. . 

Semoga kita semua dirahmati, dilimpahi kasih sayang dan kebahagiaan diDunia dan diAkhirat… Amin Amin ya Rabbal A’lamin..

Komen netizen;

Yeahoo alhamdulillah…

Selamat berpantang…

Baby merdeka…

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: IG @mamazie68

 

 

Be the first to comment on "“It’s A Baby Boy” – Tahniah Shila Amzah Selamat Melahirkan Anak Sulung"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*