“Jom Jadi Imam Sekali…”- Surah Al Fatihah Di Alunkan Sangat Merdu , Imam Masjid Wilayah Ajak Alif Satar Jadi Imam

Terbaik Lah..imam pun komen ajak alif satar jadi imam masjid wilayah..😘😘

Penyanyi dan pelakon Alif Satar mendapat pujian daripada peminatnya selepas memuat naik video sedang membaca surah Al- Fatihah.

Video pendek dimuat naik di akaun Instagram (IG)nya yang merakamkan Alif begitu asyik membaca Al-Fatihah turut diserta dengan coretan ringkas.

“Whenever I feel down, scared,nervous… This keeps me calm. Kena ingat yang segala aturan Dia adalah yang terbaik untuk kita… Insya-Allah. Salam Jumaat semua,” tulisnya.


Tidak sangka

Menerusi perkongsian tersebut, ruangan komen Alif rata-rata dihujani dengan coretan peminatnya amat mengagumi kemahiran dan kemerduan suara penyanyi berkenaan.

Apa yang lebih menarik perhatian salah seorang Imam dan Bilal di Masjid Wilayah menjemput Alif Satar untuk menjadi imam dan mengalunkan azan..

Terdahulu, Alif dan isteri mendirikan rumah tangga pada 15 September 2014 dan dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu Alisha Anugerah, 4, dan Ariana Mecca, 2.

Dalam perkembangan terbaru, isteri Alif Satar kini sedang hamil anak ketiga.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Sinar Viral Press

sumber : Alif Satar, Astro Gempak Edit Hiburan Media Terkini

Be the first to comment on "“Jom Jadi Imam Sekali…”- Surah Al Fatihah Di Alunkan Sangat Merdu , Imam Masjid Wilayah Ajak Alif Satar Jadi Imam"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*