Berat badannya pun bertambah, Ainul Mardhiah dah pandai meniarap

Cepat betul perkembangan positif baby kesayangan semua ni. Suka tgk dia dah pandai senyum 😍

Tidak lengkap rasanya jika kita tidak mengetahui perkembangan kesihatan adik Ainul Mardhiah yang kini masih menerima rawatan di hospital di London. Selepas melakukan pembedahan, kesihatan Ainul dilihat semakin bertambah baik hari demi hari.


Jawap pertanyaan warganet
Semalam, bapa kepada Ainul Mardhiah iaitu Ahmad Safiuddin telah memuat naik status di Facebook mengenai perkembangan terkini anak sulungnya itu.

Ahmad Safiuddin turut menjawab beberapa persoalan yang kerap diajukan kepadanya mengenai situasi yang berlaku sekarang mengenai kesihatan dan rawatan Ainul.

Amalan ibu bapa Ainul dan bagaimana boleh redha


Tak pasti tarikh pulang ke Malaysia

Terima kasih tak jemu doakan Ainul

Safiuddin turut menyertakan gambar terkini Ainul dalam muat turut tersebut bagi tatapan para pembaca yang mahukan maklumat mengenai kesihatan bayi kesayangan semua itu.

Dah pandai meniarap

Selain daripada Safiuddin, isterinya juga turut berkongsi perkembangan Ainul di media sosial Instagram semalam. Menurut Erwani, Ainul sudah pandai meniarap dan bermain permainan yang diberi oleh doktor kepadanya. Bayi itu turut kelihatan gembira dan tidak lekang dengan senyuman.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Assalamualaikum semua😊 Lama mama tak masukkan gambar Ainul Mardhiah kan. Maaf sebab mama kena fokus lebih dekat Ainul minggu ni sebab Dr dah ajar mama macam mana nak ajar Ainul meniarap. . Alhamdulillah seronok Ainul dapat meniarap, grab mainan. Dr bagi mainan macam macam, ada lampu lampu. Dr sangat happy dengan Ainul sebab Ainul cerdik, cepat sangat belajar apa yang Dr suruh buat. . Tersenyum simpul Ainul dapat main dgn Dr hari ni. Dr dekat sini pun sangat positif, bagi pujian dekat Ainul. Nanti mama buat video ya tunjuk Ainul meniarap. . Sekarang Ainul tengah tidur baru lepas belajar meniarap, dah penat terus tidur😊 Have a good day semua❤️

A post shared by _NurulErwani (@_nrlerwani) on

Harap ketumbuhan tak kembali lagi

Seperti biasa, menjengah keruangan komen Facebook Safiuddin, masih ramai warganet yang mendoakan kesejahteraan adik Ainul. Mereka juga mengakui bahawa tertunggu-tunggu melihat bayi tersebut sihat seperti kanak-kanak normal pada masa akan datang.

Nak lupakan wajah kesakitan Ainul dulu

Makin sihat, makin comel, makin bijak

Semoga lekas pulang ke Malaysia

Sumber : Ahmad Safiuddin, Nurul Erwani

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Sinar Viral Press

1 Comment on "Berat badannya pun bertambah, Ainul Mardhiah dah pandai meniarap"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*