Mn4ngis Dlm Live TakT4han Anak Terpalit F1tnah, Fatin Afeefa Umum Berita Burvk Buat Peminat.

Kontr0versi antara selebriti, Fatin Afeefa dengan bekas suaminya yang juga pelakon lelaki, Adam Shahz nampaknya belum lagi berakhir. LIHAT VIDE0 BAWAH SEKALI….

Menerusi live di aplikasi TikT0k, Fatin telah membuat satu lagi pended4han mengenai k0nflik yang berlaku melibatkan mereka sejak kebelakangan ini.

Tak sanggup lagi hidup macam ni

Siapa yang menonton siaran langsung yang dibuat selebriti berusia 27 tahun itu pasti dapat melihat yang dia mengeluarkan air mata kerana begitu seb4k dengan ujian yang dialaminya.

Nak berhenti dari bidang seni.

Dia juga mengambil keputusan untuk tidak lagi melibatkan diri dalam indvstri seni kerana enggan anak-anak berasa terganggu dengan kontr0versi yang dialaminya ketika ini.

“Saya dah tak nak hidup macam ni. Saya dah berhenti berlak0n. Menyanyi pun dah tak ada. Saya dah 10 bulan tak berlak0n mana-mana.” ujarnya.

Semoga bekas suami bahagia

Fatin Afeefa juga turut berharap dengan tindakannya ketika ini dapat memberi kebahagiaan kepada bekas suaminya setelah pelbagai tohmahan dan fitn4h yang dilemparkan.

“Bagi lah fame ni semua kat dia. Kalau dia bahagia macam ni, ambil lah. Saya selama ni tak pernah bagi kenyataan apa-apa. Tapi dia?” katanya.

Di akhir luahan pelak0n Tentang Bulan itu, ketika ini dia hanya ingin f0kus kepada perniagaannya dan terus kuat membesarkan anak-anaknya.

Dia men4ngis macam tu dapat ras s4kitnya

Menjengah ke ruangan TikT0k milik pengguna @itsnotshaf yang berkongsi semula live Fatin Afeefa, ramai yang memberikan kata-kata semangat kepada pelak0n tersebut kerana bersimpat melihatnya men4ngis teres4k-es4k seperti sudah lama memendam per4saan s4kit.

Kita yang tengok pun berlinang air mata

Semoga kuat menjaga anak2

Kalau dah teres4k-es4k men4ngis macam ni memang banyak pend4m

Sem0ga urusan dipermudahkan

Lihat vide0 beliau…

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page 

SUMBER:TikT0k @itsnotshaf, viralnewsupdates, OMM

Be the first to comment on "Mn4ngis Dlm Live TakT4han Anak Terpalit F1tnah, Fatin Afeefa Umum Berita Burvk Buat Peminat."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*