”Pegvam Saya Dah Ready Ada Semua”, – Fatin Afeefa Dedah Sesuatu Pasal Bek4s Suami Tapi Netizen Perasan Ada Sesuatu Yang Tak Kna

Sejak semalam hangat diperkatakan mengenai kisah percer4ian pelakon Fatin Afeefa apabila bekas suaminya, Adam Shahz did4kwa mengvngkit soal nafkah serta anak-anak.“Saya tak pernah haIang dia jumpa anak-anak. Saya tak pernah burvk-burvkkan bapa anak saya. Sangat kebudak-budakkan untuk sentuh mengenai anak saya. Anak saya Arrian bukan anak luar nik4h, tolonglah!

“Selama ni tak pernah contact anak, ini tiba-tiba cakap nak jaga. Anak kau dah pandai cuci pinggan, lipat baju baru nak jaga. Time dia kecik tak nak pulak kau jaga. Dia lebih layak dengan saya.“Dia bagi nafkah pada anak tapi setahun je, saya ada r3sit. Cuba tanya dia r3sit untuk empat tahun kebelakang mana?Tak ada. Saya tak pernah minta dia bay4r balik nafk4h,” katanya.Fatin berkata dia juga langsung tidak t4kut untuk ‘berIawan’ di mahk4mah berkenaan hak penjagaan anak-anak kerana yakin dia lebih berkemampuan.

“Saya nak dia start dulu lsukan hal mahk4mah, saya boleh jawab sekarang tapi saya nak dia keluarkan duit dia dulu. Selama ni asyik saya berl4wan dan keluarkan duit,” katanya.Dalam pada itu, Fatin turut mengatakan dia sudah bersedia jika Adam mahu mengambil tindakan und4ng-und4ng berhubung lsu tersebut. Kata Fatin lagi, dia sudah pun m0ve on daripada kisah lalu mereka serta mengatakan bakal berkahwin dengan teman lelakinya.

“Macam ni Adam awak buat saya, saya doakan rezeki dia dimurahkan. Kalau nak sam4n, tolonglah sam4n saya. Pegvam saya dah ready ada semua dokumen.“Saya dah lebih dari bersedia cuma saya nak awak keluarkan duit dulu sebab saya dah penat nak keluarkan duit saya dulu. Saya dah tak larat, dah lima tahun.. saya dah m0ve on,” katanya.

VIDEO

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

SUMBER:xtra

Be the first to comment on "”Pegvam Saya Dah Ready Ada Semua”, – Fatin Afeefa Dedah Sesuatu Pasal Bek4s Suami Tapi Netizen Perasan Ada Sesuatu Yang Tak Kna"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*