“Daddy’s Girl. The Only Princess” Layanan Dato K Untuk Aafiyah Tarik Perhatian

Sudah berpuluh tahun penyanyi kesayangan ramai, Dato’ Seri Siti Nurhaliza atau lebih dikenali sebagai Tokti yang bertapak dalam industri seni negara. Sekalipun ramai pendatang baru yang tumbuh bagai cendawan, namun aura Dato’ Siti masih berb1sa sehingga kini. Sesiapa sahaja pasti mengenali penyanyi nom satu negara ini.

Tokti telah mendirikan rumah tangga bersama Datuk Khalid Mohd Jiwa skitar tahun 2006. Hasil perkahwinan mereka, mereka dikurniakan sepasang cahaya mata iaitu Siti Aafiyah yang kini berusia 4 tahun dan Muhammad Afwa yang berumur 1 tahun.

Penantian selama 11 tahun, mereka dikurniakan Aafiyah yang menambah seri dalam kehidupan rumahtangga mereka. Aafiyah yang kini sudah bersekolah di sebuah sekolah swasta.

Terbaru, menerusi perkongsian di Instagram Aafiyah, satu video telah dikongsikan untuk pengikutnya. Di dalam video tersebut, Tokti telah mer4kamkan gelagat anak perempuannya sedang mencuci rambut dan ditemani oleh ayahnya, Datuk K.

Untungnya Aafiyah ada bapa penyayang seperti itu, Dilayan bak puteri. Datuk K dilihat memegang erat Aafiyah sambil mencu1t hidung anaknya itu dengan penuh manja. Ia membuatkan Aafiyah berasa gembira dan tertawa dengan gelagat ayahnya.

VIDEO:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Aafiyah Khalid (@aafiyahkhalid)

Menjengah ke ruangan komen, ramai pengikutnya meninggalkan komen yang mengatakan Aafiyah sangat bertuah mempunyai seorang ayah penyayang seperti Datuk K.-TTK

KOMEN NETIZEN:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber: https://www.instagram.com/aafiyahkhalid/ttk

Be the first to comment on "“Daddy’s Girl. The Only Princess” Layanan Dato K Untuk Aafiyah Tarik Perhatian"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*